Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | feb. 15,2012 23:45 |
Sfârşit: | feb. 17,2012 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 8. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 9 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc la 5000p (lent). * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - 750 unitati / nivel. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * cost taleri redus (factor 0,33) * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 15,2012 20:30 |
Sfârşit: | feb. 15,2012 23:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 3. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 2.130 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat ( fara camera de arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 8.000 p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - nu * Limita ferma - 75 unitati/nivel. * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. Detalii suplimentare (link) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 15,2012 17:00 |
Sfârşit: | feb. 15,2012 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 5.000 p ). * Cercetare pe 3 nivele. * Cu paladin (fara arme). * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / 4 jucatori. * Sate bonus - 1 / 10 jucatori * Satele de barbari/bonus nu cresc. * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.5 ). * GN poate calatori maxim 50 campuri * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Detalii suplimentare (link) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 15,2012 12:30 |
Sfârşit: | feb. 15,2012 16:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26 p). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1 * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / 2 jucatori. * Sate bonus - 1 / 2 jucatori * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p (mediu) * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - 300 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 20 campuri * Cost taleri redus ( factor 0.33 ). * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 15,2012 03:15 |
Sfârşit: | feb. 15,2012 12:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionii vad doar unitatile din sat. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus nu cresc. * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 35 - 50 * cost taleri redus (factor 0,5) * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 14,2012 22:30 |
Sfârşit: | feb. 15,2012 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat . * Suport inutil. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati * Sate de barbari / bonus - 1 / 10 jucatori (cresc la 9.000p rapid) * Modificare adeziune normala. * Atac gap - 150 ms * Suport gap - 0 * Limita ferma - 1 unitati/nivel * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.25 ) * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2012 10:00 |
Sfârşit: | feb. 14,2012 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p). * Cercetare simpla. * Fara paladin * Arcasi activati. * Sate de barbari - nu. * Sate bonus - 70 / jucator * Satele bonus cresc pana la 7.500 p (rapid) * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * GN poate calatori maxim 500 campuri * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 4 ore. |
Limită jucători: | 200 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Membrii tribului cu punctajul cel mai mare vor primii 100pp fiecare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2012 03:30 |
Sfârşit: | feb. 12,2012 09:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - nu. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - permise * Satele au un nivel de dezvoltare ridiat (~ 2130 p). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Fara paladin * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 3 /jucator. * Satele bonus cresc pana la 8.500p (rapid) * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * GN poate calatori maxim 100 campuri * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2012 00:10 |
Sfârşit: | feb. 12,2012 03:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport restrictionat. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~ 2.130 p). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1 * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / 4 jucatori. * Sate bonus - 1 / 4 jucatori * Satele bonus cresc pana la 4.000p (mediu) * Atac/suport gap - 200ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel * Fake limit - 5% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 100 * GN poate calatori maxim 25 campuri * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 11,2012 20:30 |
Sfârşit: | feb. 11,2012 23:40 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 20:40 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite. * Nu se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme * Arcasi activati. * Sate de barbari - 2 / jucator. * Satele de barbari cresc lent pana la 7.000p * Atac/suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.75 ) * Nobilii pot calatori maxim 50 campuri * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .