Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1171] >1173< [1175] ... [1374]

#2088 speed

Start: apr. 05,2012 10:30
Sfârşit: apr. 05,2012 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc lent pana la 2.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 25 campuri.
* Cost taleri redus (3 X 10.000).
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2087 speed maxim

Start: apr. 05,2012 04:00
Sfârşit: apr. 05,2012 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat.
* Tribul nu poate fi parasit .
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati
* Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori.
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma 200 unitati / nivel
* Fake limit - Nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2086 speed

Start: apr. 05,2012 00:30
Sfârşit: apr. 05,2012 03:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 30 / 55
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus (factor 0,25).
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2085 speed

Start: apr. 04,2012 12:00
Sfârşit: apr. 04,2012 23:50
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc mediu pana la 1.200p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 450 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2084 speed

Start: apr. 04,2012 07:00
Sfârşit: apr. 04,2012 11:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (4100p).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2083 BASH MAXIM no DEFF

Start: apr. 04,2012 00:30
Sfârşit: apr. 04,2012 03:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Restart dezactivat.
* Atac/suport gap - 0.
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim.
* Sate parasite - 1 / la 3 jucatori.
* Cercetare simpla.
* Arcasi activati.
* Paladin activat.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2082 speed

Start: apr. 03,2012 15:45
Sfârşit: apr. 03,2012 23:50
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (minele 5).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc rapid pana la 1.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus (factor 0,33).
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2081 CAT

Start: apr. 03,2012 12:30
Sfârşit: apr. 03,2012 14:36
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat, fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154 ), opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2080 speed

Start: apr. 01,2012 08:00
Sfârşit: apr. 03,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc lent pana la 3.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 1500 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20 / 30
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 120 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2079 3 Triburi

Start: mar. 31,2012 22:00
Sfârşit: apr. 01,2012 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 22:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( ~2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* Nobilii pot calatori 30 campuri
* Protectia de inceput - 15 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi