Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | feb. 27,2012 14:30 |
Sfârşit: | mar. 02,2012 12:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza marita). * Cercetare simpla. * Paladin activat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 15 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 6.500p (lent). * Atact gap - 100ms. * Suport gap - 100ms. * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri redus (factor 0,5). * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora). * Protectia de inceput - 120 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 27,2012 01:30 |
Sfârşit: | feb. 27,2012 14:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Paladin dezactivat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 8 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid). * Atact gap - 100ms. * Suport gap - 100. * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (3 X 6.000). * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Garda inactiva. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 26,2012 21:30 |
Sfârşit: | feb. 27,2012 00:40 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 21:40 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000p ). * Cercetare simpla. * Spionii vad doar trupele. * Cu paladin fara camera de arme * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - nu * Satele de barbari cresc lent pana la 7.000p * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - 600 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0.25 ) * Nobilii pot calatori maxim 100 campuri * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 26,2012 17:30 |
Sfârşit: | feb. 26,2012 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1 * Paladin activat ( fara arme ) * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 5.000p (mediu). * Atact gap - 100ms. * Suport gap - 100. * Limita ferma - 200 unitati / nivel. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (factor 0,5). * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Garda inactiva. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 25,2012 20:15 |
Sfârşit: | feb. 26,2012 17:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare( ~ 9.000 p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Cu paladin (fara arme). * Arcasi activati. * Sate de barbari - 30 / jucator. * Sate bonus - 10 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( mediu ). * Atac/suport gap - 50 ms * Limita ferma - 1.300 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri redus ( factor 0.75 ). * GN poate calatori maxim 50 campuri * Modificare adeziune GN - 50 * Protectia de inceput - 1 ora. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 20 puncte SpeedWars. Detalii suplimentare (link) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 25,2012 17:00 |
Sfârşit: | feb. 25,2012 19:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 2. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 2.130 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat ( fara camera de arme ). * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 8.500 p ( rapid ) * Atac/suport gap - 100 ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * fake limit - nu * Limita ferma - 80 unitati/nivel. * Protectia de inceput - nu |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. Detalii suplimentare (link) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 25,2012 00:30 |
Sfârşit: | feb. 25,2012 16:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 3 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.000p (rapid) * Atac/suport gap - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 35 - 55 * cost taleri redus (3 X 7000) * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 23,2012 11:15 |
Sfârşit: | feb. 24,2012 23:50 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Paladin activat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 12.000p (lent). * Atac gap - 100ms. * Suport gap - 0. * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri redus (factor 0,5). * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora). * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Jucatorul care detine cele 2 sate dezvolatate timp de o ora inchide runda. |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 23,2012 00:15 |
Sfârşit: | feb. 23,2012 10:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Paladin dezactivat * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 8 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid). * Atact gap - 100ms. * Suport gap - 100ms. * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri 3 X 6.000. * Generatia de nobili poate calatori 100 campuri. * Garda inactiva. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 22,2012 18:30 |
Sfârşit: | feb. 22,2012 23:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( minele 5 ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 5500p (lent). * Atac/suport gap - 100 ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . Tribul care ridica satele la maxim (12.130 X 3), opreste runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .