Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1179] >1181< [1183] ... [1374]

#2007 speed

Start: feb. 27,2012 14:30
Sfârşit: mar. 02,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 15 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 6.500p (lent).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 120 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2006 speed

Start: feb. 27,2012 01:30
Sfârşit: feb. 27,2012 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 8 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (3 X 6.000).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 45 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2005 2 triburi

Start: feb. 26,2012 21:30
Sfârşit: feb. 27,2012 00:40
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 21:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar trupele.
* Cu paladin fara camera de arme
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc lent pana la 7.000p
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 600 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )
* Nobilii pot calatori maxim 100 campuri
* Protectia de inceput - 20 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2004 Speed

Start: feb. 26,2012 17:30
Sfârşit: feb. 26,2012 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1
* Paladin activat ( fara arme )
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5.000p (mediu).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100.
* Limita ferma - 200 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2003 SpeedWars - runda finala !

Start: feb. 25,2012 20:15
Sfârşit: feb. 26,2012 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare( ~ 9.000 p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 30 / jucator.
* Sate bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( mediu ).
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 1.300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.75 ).
* GN poate calatori maxim 50 campuri
* Modificare adeziune GN - 50
* Protectia de inceput - 1 ora.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 20 puncte SpeedWars.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2002 SpeedWars - runda29 (bash)

Start: feb. 25,2012 17:00
Sfârşit: feb. 25,2012 19:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 2.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 2.130 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.500 p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Limita ferma - 80 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - nu

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2001 Relax

Start: feb. 25,2012 00:30
Sfârşit: feb. 25,2012 16:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.000p (rapid)
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 35 - 55
* cost taleri redus (3 X 7000)
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2000 speed

Start: feb. 23,2012 11:15
Sfârşit: feb. 24,2012 23:50
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 12.000p (lent).
* Atac gap - 100ms.
* Suport gap - 0.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Jucatorul care detine cele 2 sate dezvolatate timp de o ora inchide runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit:
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1999 speed

Start: feb. 23,2012 00:15
Sfârşit: feb. 23,2012 10:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 8 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (rapid).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri 3 X 6.000.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 45 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1998 Cat Team

Start: feb. 22,2012 18:30
Sfârşit: feb. 22,2012 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( minele 5 ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5500p (lent).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Tribul care ridica satele la maxim (12.130 X 3), opreste runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi