Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1179] >1181< [1183] ... [1364]

#1896 SpeedWars - runda 10

Start: ian. 17,2012 18:00
Sfârşit: ian. 17,2012 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu Paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc pana la 2.500 ( lent ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1895 speed

Start: ian. 17,2012 13:30
Sfârşit: ian. 17,2012 17:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc .
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1894 speed

Start: ian. 16,2012 13:30
Sfârşit: ian. 17,2012 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare 1:10 (sistem asemanator lumii clasice).
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Curte nobila cu pachete.
* Generatia de nobili poate calatori 100 de campuri
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata 2 ore).
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1893 speed maxim

Start: ian. 16,2012 08:00
Sfârşit: ian. 16,2012 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat .
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile din sat.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 4 / jucator
* Atac / suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 250 unitati / nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1892 speed

Start: ian. 16,2012 00:45
Sfârşit: ian. 16,2012 05:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport nerestrictionat.
* Atacurile in trib - normale
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~ 4100p).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac/suport gap - 100ms.
* Limita ferma - 200 unitati/nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Garda inactiva.
* Cost taleri 3 X 7.000.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1891 SpeedWars - runda 9 ( bash )

Start: ian. 15,2012 21:45
Sfârşit: ian. 16,2012 00:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 1.
* Tribul poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat ( fara camera de arme ).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 3 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 7.500p (rapid).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - nu

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1890 SpeedWars - runda 8

Start: ian. 15,2012 18:30
Sfârşit: ian. 15,2012 21:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare special ( CP10, cazarma/grajd 5, mine 20, ferma 15, magazie 20, zid 10 ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Fara Paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 3 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 10 jucatori
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1889 speed

Start: ian. 15,2012 12:00
Sfârşit: ian. 15,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~ 2100p).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 7000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Garda inactiva.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1888 Trezirea !

Start: ian. 15,2012 08:30
Sfârşit: ian. 15,2012 11:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj 1:1.
* Paladin activat ( cu arme )
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 200ms
* Fake limit - 7%
* Productie mine - x2
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN : 49-51
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1887 Weekend Chill

Start: ian. 15,2012 01:20
Sfârşit: ian. 15,2012 08:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Atacurile in trib = vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem de spionaj normal.
* Paladin activat(fara camera de arme )
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 200 unitati / nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri 3 x 10.000

* Protectia de inceput - 35 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi