Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1180] >1182< [1184] ... [1374]

#1997 speed

Start: feb. 21,2012 18:30
Sfârşit: feb. 22,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza dublata).
* Cercetare simpla.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 9.500p (mediu).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 0.
* Limita ferma - 850 unitati / nivel.
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1996 speed

Start: feb. 21,2012 10:00
Sfârşit: feb. 21,2012 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 20 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000p (rapid).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,25).
* Generatia de nobili poate calatori 50 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 5 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1995 speed de noapte

Start: feb. 21,2012 00:05
Sfârşit: feb. 21,2012 09:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport nerestrictionat.
* Atacurile in trib - normale.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spioniaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 200 unitati / nivel.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 20 - 30
* cost taleri redus (3 X 7.000)
* Protectia de inceput - 35 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1994 speed

Start: feb. 20,2012 16:30
Sfârşit: feb. 20,2012 23:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 7.000p (lent).
* Atact gap - 50ms.
* Suport gap - 50ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (3 X 10.000).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1993 speed

Start: feb. 20,2012 08:00
Sfârşit: feb. 20,2012 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare 1:3 maxim 15.
* Paladin activat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 4.000p (lent).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 0.
* Limita ferma - 500 unitati / nivel.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Curte nobila cu pachete.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1992 Speed

Start: feb. 19,2012 19:00
Sfârşit: feb. 19,2012 23:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~4.000 p )
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000p (rapid)
* Atac/suport gap - 50 ms
* Limita ferma - 250 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* Protectia de inceput - 1 ora.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1991 SpeedWars - runda 28

Start: feb. 19,2012 15:30
Sfârşit: feb. 19,2012 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat( ~ 2.130 p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 10 jucatori.
* Sate bonus -1 / 10 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p ( mediu ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1990 Cafeaua de dimineata

Start: feb. 19,2012 11:00
Sfârşit: feb. 19,2012 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 9.300 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - nu.
* Sate bonus - 1 / 10 jucatori
* Satele de bonus nu cresc
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN -100
* GN poate calatori maxim 10 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.25 ).
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1989 Speed

Start: feb. 19,2012 03:45
Sfârşit: feb. 19,2012 10:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Restart dezactivat total.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 10 / jucator.
* Sate bonus - nu
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.25 ).
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1988 Bash vs Cat

Start: feb. 19,2012 00:45
Sfârşit: feb. 19,2012 03:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 9.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi