Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1182] >1184< [1186] ... [1374]

#1977 speed no deff

Start: feb. 14,2012 22:30
Sfârşit: feb. 15,2012 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat .
* Suport inutil.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (2138 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati
* Sate de barbari / bonus - 1 / 10 jucatori (cresc la 9.000p rapid)
* Modificare adeziune normala.
* Atac gap - 150 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - 1 unitati/nivel
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )
* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1976 Speed Nebun II

Start: feb. 12,2012 10:00
Sfârşit: feb. 14,2012 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - nu.
* Sate bonus - 70 / jucator
* Satele bonus cresc pana la 7.500 p (rapid)
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* GN poate calatori maxim 500 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - 4 ore.
Limită jucători: 200
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Membrii tribului cu punctajul cel mai mare vor primii 100pp fiecare.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1975 Speed

Start: feb. 12,2012 03:30
Sfârşit: feb. 12,2012 09:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - nu.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare ridiat (~ 2130 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal
* Fara paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 /jucator.
* Satele bonus cresc pana la 8.500p (rapid)
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )
* Protectia de inceput - nu.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1974 Speed

Start: feb. 12,2012 00:10
Sfârşit: feb. 12,2012 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~ 2.130 p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 4 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori
* Satele bonus cresc pana la 4.000p (mediu)
* Atac/suport gap - 200ms
* Limita ferma - 200 unitati/nivel
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* GN poate calatori maxim 25 campuri
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1973 4 triburi

Start: feb. 11,2012 20:30
Sfârşit: feb. 11,2012 23:40
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 20:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Nu se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc lent pana la 7.000p
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0.75 )
* Nobilii pot calatori maxim 50 campuri
* Protectia de inceput - 10 min

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1972 bash

Start: feb. 11,2012 15:45
Sfârşit: feb. 11,2012 20:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Nu se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500p (mediu).
* Atac gap - 100ms
* Suport gap - 0
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* fake limit - nu
* Limita ferma - 150 unitati/nivel.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1971 speed

Start: feb. 11,2012 08:00
Sfârşit: feb. 11,2012 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (productie de baza normala).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc .
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Garda inactiva.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1970 speed

Start: feb. 10,2012 23:00
Sfârşit: feb. 11,2012 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (productie de baza marita).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3.500p (mediu).
* Atact gap - 100ms.
* Suport gap - 100ms.
* Limita ferma - 750 / unitati / nivel.
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus (3 X 10.000).
* Generatia de nobili poate calatori 25 campuri.
* Garda activa pentru primele 2 sate (durata o ora).
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1969 SpeedWars - runda 23 ( cat )

Start: feb. 10,2012 19:30
Sfârşit: feb. 10,2012 21:53
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130 ), opreste runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1968 SpeedWars runda 22

Start: feb. 10,2012 15:00
Sfârşit: feb. 10,2012 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin (fara arme).
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - nu
* Satele de barbari cresc pana la 1.200p ( rapid ).
* Atac/suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* GN poate calatori maxim 40 campuri
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Detalii suplimentare (link)

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi