Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1201] >1203< [1205] ... [1363]

#1674 speed

Start: oct. 21,2011 07:30
Sfârşit: oct. 22,2011 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit/desfiintat.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p ( lent )
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - NU
* Fake limit - NU
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1673 BASH MAXIM no DEFF

Start: oct. 21,2011 02:30
Sfârşit: oct. 21,2011 05:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit/desfiintat.
* Suport doar in trib (dezactivat).
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Limita defence 1/nivel de ferma.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 / jucator.
* Atac/suport gap - 0
* Fake limit - NU
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1672 speed

Start: oct. 20,2011 21:00
Sfârşit: oct. 21,2011 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit/desfiintat.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Generatia de nobili poate calatori 100 campuri.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p ( lent )
* Atac/suport gap - 50ms
* Limita ferma - NU
* Fake limit - NU
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( 0,5)
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1671 Speed

Start: oct. 17,2011 21:30
Sfârşit: oct. 20,2011 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Paladin activat, fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Generatia de nobili poate calatori 30 campuri.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 10 jucatori
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p ( lent )
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - 1500 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - activ
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 40 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 120
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1670 speed

Start: oct. 17,2011 13:00
Sfârşit: oct. 17,2011 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit/desfiintat.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Generatia de nobili poate calatori 5 campuri.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p ( rapid )
* Atac/suport gap - 50ms
* Limita ferma - NU
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1669 Bash

Start: oct. 17,2011 07:30
Sfârşit: oct. 17,2011 12:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 3 la 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500 p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1668 speed

Start: oct. 16,2011 21:00
Sfârşit: oct. 17,2011 07:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 8 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12154p ( rapid )
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - NU
* Fake limit - NU
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )
* Protectia de inceput - 60 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1667 speed

Start: oct. 16,2011 14:30
Sfârşit: oct. 16,2011 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p ( lent )
* Atac/suport gap - 100ms
* Limita ferma - NU
* Fake limit - NU
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( 8k lemn, 10k argila, 7.5k fier )
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1666 BASH MAXIM

Start: oct. 16,2011 10:00
Sfârşit: oct. 16,2011 14:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite.
* Suport doar in trib.
* Atac/suport gap - 0.
* nu se poate alege directia de inceput.
* Restart dezactivat.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ).
* Cercetare simpla.
* Arcasi activati.
* Fara paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1665 BASH 400 x 5

Start: oct. 16,2011 00:45
Sfârşit: oct. 16,2011 05:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 2000p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi