Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | oct. 30,2011 20:30 |
Sfârşit: | oct. 30,2011 23:13 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator. * Satele de barbari nu cresc. * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Generatia de nobili poate calatori 20 de campuri * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 30pp. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare Primul jucator care detine 30 de sate incheie runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 30,2011 16:00 |
Sfârşit: | oct. 30,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 2500p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - inactiv. * Cost taleri redus ( factor 0,33 ). * Generatia de nobili poate strabate 100 campuri. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 30,2011 10:30 |
Sfârşit: | oct. 30,2011 15:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5, fierarie 5, targ 3. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 3 per jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1.000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 10% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 30,2011 04:00 |
Sfârşit: | oct. 30,2011 10:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 6 / jucator. * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - inactiv. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Generatia de nobili poate strabate 100 campuri. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 29,2011 21:00 |
Sfârşit: | oct. 30,2011 03:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Nu se poate alege directia de start. * Limita ferma 700 unitati / nivel. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 8 / jucator. * Atac/suport gap - 0 * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - inactiv. * Cost taleri normal. * Generatia de nobili poate strabate 15 campuri. * garda activa pentru primul sat. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 29,2011 08:30 |
Sfârşit: | oct. 29,2011 20:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 3.500 p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - inactiv. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Generatia de nobili poate strabate 100 campuri. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 27,2011 07:45 |
Sfârşit: | oct. 29,2011 08:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare pe nivele. * Sistem spionaj in functie de nivelul de cercetare al spionilor. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 8 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 5.000 p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - activ. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Generatia de nobili poate strabate 15 campuri. * Protectia de inceput - 40 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 26,2011 21:30 |
Sfârşit: | oct. 27,2011 07:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Garda activa pentru primul sat. * Sistem spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 la 5 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 12.154 p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Manager de cont - inactiv. * Asistent farmare - activ. * Cost taleri - normal. * Generatia de nobili poate strabate 5 campuri. * Protectia de inceput - 30 min. |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Jucatorul care detine timp de o ora 25 de sate, inchide runda |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 26,2011 18:00 |
Sfârşit: | oct. 26,2011 21:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari nu cresc. * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 26,2011 13:30 |
Sfârşit: | oct. 26,2011 17:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucator1. * Satele de barbari cresc pana la 12.154p (mediu). * Atac/suport gap - 50ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .