Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | oct. 08,2011 21:30 |
Sfârşit: | oct. 09,2011 00:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 12.154p (lent). * Atac/suport gap - 50ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care tribul ridica satele la maxim (12.154*2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 08,2011 17:30 |
Sfârşit: | oct. 08,2011 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme . * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 la 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 2.700p ( lent ) * Sate bonus - nu. * Atac/suport gap - 0 ms * Fake limit - nu * Limita ferma - 250 unitati/nivel * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - 25 -> 50 * Cost taleri redus ( factor 0,25 ) * Protectie de inceput - nu. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 08,2011 12:00 |
Sfârşit: | oct. 08,2011 17:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus : 1 per jucator. * Satele de barbari/bonus nu cresc. * Atac/suport gap - 50 ms * Fake limit - 5% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri scazut (factor 0.5) * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 08,2011 08:30 |
Sfârşit: | oct. 08,2011 11:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Atac/suport gap - 50 milisecunde. * nu se poate alege directia de inceput. * Restart dezactivat. * Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ). * Cercetare simpla. * Arcasi dezactivati. * Fara paladin fara camera de arme. * Protectia de inceput - 2 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 08,2011 01:30 |
Sfârşit: | oct. 08,2011 08:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - vizite * Nu se poate alege directia de start. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * paladin activ, fara arme * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 la 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 500 p (lent) * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri normal * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2011 20:00 |
Sfârşit: | oct. 08,2011 01:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5, fierarie 5, targ 3. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Limita ferma 300 unitati/nivel * Sate de barbari/bonus - 1 per jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1.000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 10% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2011 13:30 |
Sfârşit: | oct. 07,2011 19:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme . * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - 1 la 2 jucatori. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p ( mediu ) * Limita ferma - 600 unitati / nivel * Atac/suport gap - 100 ms * Fake limit - 1% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2011 08:00 |
Sfârşit: | oct. 07,2011 13:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 la 1 jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1.500p (mediu). * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2011 03:30 |
Sfârşit: | oct. 07,2011 07:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 10.000p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 07,2011 00:15 |
Sfârşit: | oct. 07,2011 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 la 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 12000p (rapid). * Atac/suport gap - 50ms * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .