Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1206] >1208< [1210] ... [1363]

#1624 antrenament

Start: oct. 01,2011 12:30
Sfârşit: oct. 01,2011 18:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5, fierarie 5, targ 3.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 per jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.200p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1623 speed

Start: oct. 01,2011 08:00
Sfârşit: oct. 01,2011 11:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 la 5 jucatori.
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 0.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1622 Bash vs CAT TEAM

Start: oct. 01,2011 03:00
Sfârşit: oct. 01,2011 06:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000p (rapid).
* Atac/suport gap - 0 ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda .

In momentul in tribul ridica satele la maxim (12.154 x 3 ) se opreste runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1621 400 x 3

Start: sept. 30,2011 23:30
Sfârşit: oct. 01,2011 02:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 50 ms
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 250 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1620 400 x 4

Start: sept. 30,2011 19:00
Sfârşit: sept. 30,2011 23:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Curte nobila pe 3 nivele ( 3 nobili / sat )

* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1619 speed

Start: sept. 29,2011 23:00
Sfârşit: sept. 30,2011 18:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus : 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1500p. (lent )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,25)

* Protectia de inceput - 30 min.

* Pentru fiecare nivel de ferma doar 700 de unitati lupta cu eficienta maxima in aparare. La ferma nivel 30, 21.000 de unitati lupta cu eficienta maxima in aparare

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1618 Speed

Start: sept. 29,2011 17:30
Sfârşit: sept. 29,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Cu paladin fara camera de arme .
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1617 speed

Start: sept. 29,2011 11:30
Sfârşit: sept. 29,2011 16:44
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus : 1 per jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p ( mediu)
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri scazut (factor 0.5)

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Primul trib care detine 25 sate, inchide runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1616 Bash

Start: sept. 29,2011 07:30
Sfârşit: sept. 29,2011 11:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 la 5 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 6.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1615 speed

Start: sept. 29,2011 01:30
Sfârşit: sept. 29,2011 05:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5000p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154 puncte, se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi