Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1208] >1210< [1212] ... [1363]

#1604 Bash

Start: sept. 25,2011 03:00
Sfârşit: sept. 25,2011 06:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 8.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 375
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1603 Antrenament 2

Start: sept. 24,2011 21:30
Sfârşit: sept. 25,2011 02:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 0.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 per jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1602 Episodul 11 ( SpeedWars )

Start: sept. 24,2011 16:30
Sfârşit: sept. 24,2011 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 la 10 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 250 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1601 speed

Start: sept. 23,2011 00:15
Sfârşit: sept. 24,2011 16:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* paladin activ, fara arme
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500 p (lent)
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1600 speed

Start: sept. 22,2011 20:00
Sfârşit: sept. 22,2011 23:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi acitvati.
* Sate de barbari - 1 la jucator.
* Sate bonus - 1 la 10 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 4000p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1599 Speed

Start: sept. 22,2011 07:30
Sfârşit: sept. 22,2011 19:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 7.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport liber.
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 per jucator.
* Sate bonus - 1 la 5 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Curte nobila pe 3 nivele ( 3 nobili/sat )

* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1598 CAT

Start: sept. 22,2011 02:15
Sfârşit: sept. 22,2011 04:20
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 la 10 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.500p
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 2%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv

* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154 puncte) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1597 Bash vs Cat

Start: sept. 21,2011 21:45
Sfârşit: sept. 22,2011 01:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1800p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 170 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 5.100 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la 9.000 de puncte se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1596 Speed

Start: sept. 21,2011 16:15
Sfârşit: sept. 21,2011 21:15
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )

* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1595 400 x 10

Start: sept. 21,2011 03:00
Sfârşit: sept. 21,2011 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 2 per jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 4.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi