Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | iul. 06,2011 11:00 |
Sfârşit: | iul. 06,2011 15:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivat. * Cercetare simpla. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 6000p * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectie de inceput 5 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 05,2011 20:30 |
Sfârşit: | iul. 05,2011 23:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 05,2011 14:30 |
Sfârşit: | iul. 05,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Satele de barbari cresc pana la 5000p * Fara paladin. * Fara arcasi. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 03,2011 12:00 |
Sfârşit: | iul. 05,2011 14:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p). * Cercetare simpla. * Cost taleri normal * Satele de barbari cresc pana la 2000p * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Limita fake 1% * Protectia de inceput - 40min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 225 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 03,2011 05:00 |
Sfârşit: | iul. 03,2011 11:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,25 ) * Satele de barbari in numar mare * Satele de barbari cresc pana la 4000p * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 20min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 03,2011 00:30 |
Sfârşit: | iul. 03,2011 04:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mare. * Cercetare simpla. * Per sat doar 3 nobili pot fi recrutati * Satele de barbari cresc pana la 5000p * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 02,2011 21:30 |
Sfârşit: | iul. 03,2011 00:01 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport dezactivat. * Se poate alege directia de inceput. * Restart dezactivat. * Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ). * Cercetare simpla. * Arcasi activati. * Cu paladin fara camera de arme. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda Pe fiecare nivel de ferma doar 120 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 02,2011 16:00 |
Sfârşit: | iul. 02,2011 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p). * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,33 ) * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1600p. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Modificare adeziune intre 33 si 50. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Conditie suplimentara de victorie : Primul jucator care detine 20 sate ( minim 160.000 puncte ) castiga, inchide runda si va primi 120pp . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 02,2011 03:30 |
Sfârşit: | iul. 02,2011 15:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare redus. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Satele de barbari in numar mare * Satele de barbari cresc pana la 3000p * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 20min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 02,2011 00:01 |
Sfârşit: | iul. 02,2011 03:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,25 ) * Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .