Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1226] >1228< [1230] ... [1375]

#1540 Somn ?

Start: aug. 27,2011 05:45
Sfârşit: aug. 27,2011 05:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport nerestrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim ( cazarma nivel 35 ).
* Cercetare simpla.
* Cost taleri 3 x 7.000
* Sate de barbari 1/jucator
* Sate bonus 1/10 jucatori
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1539 BASH

Start: aug. 27,2011 02:30
Sfârşit: aug. 27,2011 05:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 9 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 40 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1.200 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1538 Speed

Start: aug. 26,2011 23:00
Sfârşit: aug. 27,2011 02:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari in numar mic ( 1 la 3 jucatori ).
* Satele de barbari cresc pana la 3.000p ( lent ).
* Fara sate bonus.
* Cost taleri redus ( factor 0,25 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1537 Speed

Start: aug. 26,2011 19:30
Sfârşit: aug. 26,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus in numar mic ( 1 la 5 jucatori ).
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1536 Speed

Start: aug. 26,2011 09:00
Sfârşit: aug. 26,2011 19:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Arcasi activati. * Cu paladin fara camera de arme.
* Sate de barbari /bonus in numar mic ( 1 / 2 jucatori ).
* Satele de barbari cresc pana la 800 p (crestere lenta).
* Cost taleri redus ( factor 0,75 )

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1535 Speed

Start: aug. 25,2011 10:30
Sfârşit: aug. 25,2011 18:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin, fara arcasi.
* Sate de barbari in numar mare ( 2 / jucator ).
* Satele de barbari cresc pana la 800 p (crestere lenta).
* Fara sate bonus
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1534 400 x 12

Start: aug. 24,2011 22:00
Sfârşit: aug. 25,2011 10:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 / jucator ).
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000 p.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 )

* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1533 Speed

Start: aug. 24,2011 18:00
Sfârşit: aug. 24,2011 21:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus in numar mic ( 1 la 2 jucatori ).
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1532 Speed

Start: aug. 24,2011 08:30
Sfârşit: aug. 24,2011 17:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 / jucator )
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500 p
    * Cercetare simpla
    * Curte nobila pe 3 nivele, pret nobili constant.

    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1531 CAT

Start: aug. 24,2011 02:30
Sfârşit: aug. 24,2011 05:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput - 5 min.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi