Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1229] >1231< [1233] ... [1363]

#1385 Speed

Start: iun. 02,2011 23:30
Sfârşit: iun. 04,2011 19:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 6.
    * Nu se poate alege directia de start
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 1.500 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus (factor 0,5).
    * Protectie de inceput 40 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1384 La limita imposibilului

Start: iun. 02,2011 20:00
Sfârşit: iun. 02,2011 23:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 2 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 1 unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1383 CAT

Start: iun. 02,2011 17:00
Sfârşit: iun. 02,2011 19:20
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 5.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput - 5 min.
Limită jucători: 60
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1382 BASH

Start: iun. 02,2011 13:30
Sfârşit: iun. 02,2011 16:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1381 Speed

Start: iun. 01,2011 23:00
Sfârşit: iun. 02,2011 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p) .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.000p.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus (factor 0,5)
    * Nobilii calatoresc maxim 10 campuri
    * Protectie de inceput 35 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Conditie suplimentara de victorie - primul jucator care detine 50 de sate( minim 400.000 puncte ) castiga si opreste runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1380 BASH la Limita

Start: iun. 01,2011 19:30
Sfârşit: iun. 01,2011 22:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - NU.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe aceasta runda unitatile de aparare sunt ineficiente


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1379 Speed

Start: iun. 01,2011 14:45
Sfârşit: iun. 01,2011 18:36
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p) .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 1.000p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus (factor 0,25)
    * Protectie de inceput 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Conditie suplimentara de victorie - primul jucator care detine 25 de sate castiga si opreste runda.
Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1378 Buna Dimineata

Start: iun. 01,2011 04:15
Sfârşit: iun. 01,2011 14:15
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel mare de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 6.500 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redusi la 50%.
    * Nobilii scad adeziune intre 25-50.
    * Limita fake - 1%
    * Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1377 CAT Vs BASH

Start: iun. 01,2011 00:45
Sfârşit: iun. 01,2011 02:40
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 130 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1376 CAT

Start: mai 31,2011 21:30
Sfârşit: mai 31,2011 23:44
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport dezactivat.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari si bonus cresc pana la 10.000p
    * Protectie de inceput - 10 min.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi