Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1228] >1230< [1232] ... [1363]

#1395 BASH

Start: iun. 08,2011 16:00
Sfârşit: iun. 08,2011 19:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1394 Speed

Start: iun. 07,2011 15:30
Sfârşit: iun. 08,2011 15:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.700 p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus ( factor 0.33 ).
    * Numar sporit de sate de barbari/bonus
    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1393 Speed

Start: iun. 07,2011 03:00
Sfârşit: iun. 07,2011 15:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Nu se poate alege directia de start.
    * Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.200p.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Cost taleri redus ( factor 0,75 )
    * Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1392 Speed

Start: iun. 06,2011 20:30
Sfârşit: iun. 07,2011 02:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus (factor 0,5).
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1391 Speed

Start: iun. 05,2011 23:45
Sfârşit: iun. 06,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 1.000 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri normal.
    * Limita fake 1%
    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1390 BASH No DEFF

Start: iun. 05,2011 20:30
Sfârşit: iun. 05,2011 23:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - 2 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe aceasta runda unitatile de aparare sunt ineficiente


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1389 Speed

Start: iun. 05,2011 15:00
Sfârşit: iun. 05,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 8.
    * Nu se poate alege directia de start
    * Satele pornesc cu un nivel mare de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.500 p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus (factor 0,75).
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1388 400x12

Start: iun. 05,2011 02:30
Sfârşit: iun. 05,2011 14:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Suport doar in trib.
    * Satele de barbari cresc pana la 1.300p.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus ( factor 0.5)
    * Protectie de inceput 25 minute
Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Conditie suplimentara de victorie, primul jucator care atinge 40 de sate si minim 320.000 p castiga si inchide runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1387 Special

Start: iun. 04,2011 23:00
Sfârşit: iun. 05,2011 02:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport dezactivat.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim (12.154p).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor si are satul intact la sfarsitul rundei ( 12.154p ) primeste 120pp
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1386 BASH vs CAT

Start: iun. 04,2011 19:30
Sfârşit: iun. 04,2011 22:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare mare.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 230 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi