Joacă acum
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | sept. 22,2011 07:30 |
Sfârşit: | sept. 22,2011 19:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Tribul poate fi parasit. * Suport liber. * Atacurile in trib - permise * Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p). * Cercetare pe 3 nivele. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 per jucator. * Sate bonus - 1 la 5 jucatori. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 5% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Curte nobila pe 3 nivele ( 3 nobili/sat ) * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 22,2011 02:15 |
Sfârşit: | sept. 22,2011 04:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 la 2 jucatori. * Sate bonus - 1 la 10 jucatori. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.500p * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 2% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 80 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 21,2011 21:45 |
Sfârşit: | sept. 22,2011 01:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1800p (mediu). * Atac/suport gap - 50ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 170 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 5.100 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la 9.000 de puncte se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 21,2011 16:15 |
Sfârşit: | sept. 21,2011 21:15 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 la 2 jucatori. * Sate bonus - 1 la 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 3.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 21,2011 03:00 |
Sfârşit: | sept. 21,2011 13:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj 1:1. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 2 per jucator. * Satele de barbari cresc pana la 4.000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri normal * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 20,2011 21:30 |
Sfârşit: | sept. 21,2011 02:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 per jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1.000p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - 10% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus ( factor 0,25 ) * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 20,2011 14:00 |
Sfârşit: | sept. 20,2011 21:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 la 2 jucatori. * Sate bonus - 1 la 2 jucatori. * Satele de barbari cresc pana la 3.500p (mediu). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Curte nobila pe 3 nivele ( 3 nobili /sat ) * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 400 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 12.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 20,2011 03:30 |
Sfârşit: | sept. 20,2011 13:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Suport nerestrictionat. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - 1 la 10 jucatori. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.200 p (lent) * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 20,2011 00:15 |
Sfârşit: | sept. 20,2011 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 7.500p (rapid). * Atac/suport gap - 100ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 19,2011 19:00 |
Sfârşit: | sept. 19,2011 23:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ). * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Satele de barbari cresc pana la 1500p (mediu). * Atac/suport gap - 50ms * Fake limit - nu * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .