Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 21,2011 00:05 |
Sfârşit: | mai 21,2011 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 80 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 20,2011 20:30 |
Sfârşit: | mai 20,2011 23:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 80 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 19,2011 15:45 |
Sfârşit: | mai 20,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare . * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu paladin fara camera de arme. * Satele de barbari cresc pana la 12.154 p. * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Taleri redusi la 33% din pretul normal * Protectie de inceput 60 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 19,2011 14:30 |
Sfârşit: | mai 19,2011 15:00 |
Descriere: | Aceasta este o runda de teste de 30 de minute. Accesul este permis doar membrilor Echipei de Administrare |
Limită jucători: | 20 |
Condiții de victorie: | |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 19,2011 02:00 |
Sfârşit: | mai 19,2011 14:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin fara camera de arme. * Satele de barbari cresc pana la 5.000p. * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redusi la 50% * Protectie de inceput 25 minute |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 18,2011 22:30 |
Sfârşit: | mai 19,2011 01:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport dezactivat. * Restart dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare maxim (12.154p). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 120 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3600 unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor si are satul intact la sfarsitul rundei ( 12.154p ) primeste titlu la alegere pe forum pentru 7 zile |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 18,2011 19:00 |
Sfârşit: | mai 18,2011 22:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 33 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 990 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 18,2011 11:30 |
Sfârşit: | mai 18,2011 18:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara paladin. * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p. * Arcasi activat. * Cercetare pe 3 nivele. * Per sat doar 3 nobili pot fi recrutati * Protectie de inceput 20 minute |
Limită jucători: | 80 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 17,2011 23:00 |
Sfârşit: | mai 18,2011 11:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin fara camera de arme. * Satele de barbari cresc pana la 6.000p. * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redusi la 33% * Protectie de inceput 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 17,2011 19:30 |
Sfârşit: | mai 17,2011 21:48 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cu paladin fara camera de arme. * Cercetare simpla. * Arcasi activat. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .