Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1234] >1236< [1238] ... [1363]

#1333 Cat vs Bash

Start: mai 14,2011 17:30
Sfârşit: mai 14,2011 20:04
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 5.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in cadrul tribului.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat. * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - 15 min .
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1332 Speed

Start: mai 10,2011 17:30
Sfârşit: mai 14,2011 17:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu Paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activat.
    * Biserica - dezactivat.
    * Sistem cercetare simpla
    * Cost taleri redus la 50%
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte.
    * Protectie de inceput 60 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 120pp

Viteză: 125
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1331 BASH

Start: mai 10,2011 13:30
Sfârşit: mai 10,2011 16:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1330 Neata !

Start: mai 10,2011 07:00
Sfârşit: mai 10,2011 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu nivel surpriza de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activat.
    * Fake limit 1%
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus la 33% din pretul initial
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 700 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 21.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1329 BASH

Start: mai 10,2011 02:30
Sfârşit: mai 10,2011 05:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Fara arcasi.
* Fara paladin.
* Restart dezactivat.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 20 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1328 CAT Team

Start: mai 09,2011 23:00
Sfârşit: mai 10,2011 01:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Arcasi activat.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1327 300x24

Start: mai 08,2011 22:30
Sfârşit: mai 09,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Per sat doar 3 nobili pot fi recrutati.
    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1326 BASH

Start: mai 08,2011 19:00
Sfârşit: mai 08,2011 22:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport numai in cadrul tribului.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Arcasi dezactivat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - 5 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 120 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1325 CAT Team

Start: mai 08,2011 15:30
Sfârşit: mai 08,2011 18:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Arcasi activat.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1324 Relax

Start: mai 08,2011 03:00
Sfârşit: mai 08,2011 15:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu nivel mic de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi dezactivat.
    * Satele de barbari cresc pana la 1.000 p.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus cu 50%
    * Protectie de inceput 20 minute
Limită jucători: 60
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente