Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 24,2011 11:10 |
Sfârşit: | apr. 28,2011 11:10 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Satele de barbari cresc pana la 4.000 p. * Cost taleri redus cu 75%. * Arcasi activat. * Cercetare simpla. * Gap nu. * Protectie de inceput 120 de minute - Locul I la puncte - 120pp si titlu la alegere pe forum pentru 7 zile. - Locul II la puncte - 60pp - Locul I la Inamici invinsi ca agresor - 120pp - Un premiu surpriza (se va anunta pe forum cu 1 ora inainte de terminarea rundei) . |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 1000 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 150 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 24,2011 03:15 |
Sfârşit: | apr. 24,2011 10:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Cost taleri redus la 33% . * Gardieni - activ. * Sistem clasic de cercetare. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 24,2011 00:30 |
Sfârşit: | apr. 24,2011 02:40 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin fara camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2011 20:00 |
Sfârşit: | apr. 23,2011 23:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Arcasi - activ. * Cu paladin fara camera de arme. * Protectia de inceput - 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 30 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2011 11:50 |
Sfârşit: | apr. 23,2011 19:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cu paladin, fara camera de arme. * Sistem simplu de cercetare. * Suport numai in cadrul tribului. * Cost taleri redus la 80%. * Fara arcasi. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1500 puncte. * Protectia de inceput 60 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si titlu la alegere pe forum . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2011 05:10 |
Sfârşit: | apr. 23,2011 10:10 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6. * Tribul poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin, fara camera de arme. * Cost taleri redus la 50%. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 puncte. * Protectia de inceput 30 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care acumuleaza primul 80000 de puncte castiga runda. (Runda se opreste ) Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 325 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 23,2011 01:45 |
Sfârşit: | apr. 23,2011 04:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 3 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar o unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 22,2011 22:20 |
Sfârşit: | apr. 23,2011 01:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat . * Cu paladin fara Camera de arme. * Cu arcasi. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 22,2011 19:00 |
Sfârşit: | apr. 22,2011 22:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Nu se poate alege directia de inceput. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cercetare simpla. * Fara arcasi. * Cu paladin fara camera de arme. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda si primeste titlu la alegere pe forum pentru 4 zile . Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 22,2011 10:30 |
Sfârşit: | apr. 22,2011 18:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Fara paladin. * Fara arcasi. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus la 50%. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 puncte. * Protectia de inceput 45 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 1000 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .