Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1236] >1238< [1240] ... [1363]

#1313 TESTE

Start: mai 03,2011 21:00
Sfârşit: mai 03,2011 22:00
Descriere:
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Runda de teste Eventuale buguri/probleme se raporteaza pe forum in sectiunea speed.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1310 Sări din pat

Start: mai 03,2011 03:35
Sfârşit: mai 03,2011 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel mic de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin fara Camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Pe fiecare sat se pot recruta numai 3 nobili.
    * Protectie de inceput 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60pp.

Jucatorul cu punctajul cel mai mare la "inamici invinsi per total" va primi titlu la alegere pe forum pentru 7 zile
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1309 Runda CAT

Start: mai 03,2011 00:05
Sfârşit: mai 03,2011 02:24
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport si in afara tribului.
    * Directia de start nu poate fi aleasa.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Numarul satelor de barbari/bonus este redus.
    * Protectie de inceput - nu.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1308 BASH

Start: mai 02,2011 20:30
Sfârşit: mai 02,2011 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport si in afara tribului.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Arcasi activat.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Protectia de inceput - 5 minute.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1307 Speed

Start: mai 02,2011 15:30
Sfârşit: mai 02,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Sistem simplu de cercetare.
* Suport numai in cadrul tribului.
* Cost taleri redus la 50%.
* Biserica activ.
* Arcasi activat.
* Nobilii scad adeziune intre 25 si 50.
* Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 puncte.
* Protectia de inceput 20 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .


Viteză: 325
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1306 Bash Vs Cat TEAM

Start: mai 02,2011 11:00
Sfârşit: mai 02,2011 14:32
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput 15 minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1305 1 Mai muncitoresc

Start: mai 01,2011 07:30
Sfârşit: mai 02,2011 10:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Cu Paladin fara Camera de arme.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.500 p.
    * Arcasi activat.
    * Cercetare simpla.
    * Taleri redusi la 80%.
    * Protectie de inceput 60 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 1000 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1304 BASH No Deff

Start: mai 01,2011 03:00
Sfârşit: mai 01,2011 06:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cercetare simpla.
* Fara arcasi.
* Fara paladin.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 1 unitate este acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1303 Runda CAT

Start: apr. 30,2011 23:45
Sfârşit: mai 01,2011 02:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Fara paladin.
    * Satele de barbari cresc pana la 10.000 p.
    * Arcasi dezactivat.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si titlu la alegere pe forum pentru 14 zile.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12130p) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1302 CAT Vs BASH

Start: apr. 30,2011 20:15
Sfârşit: apr. 30,2011 23:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 4.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - 5 min .
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154p) se opreste runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi