Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 09,2011 03:00 |
Sfârşit: | apr. 10,2011 08:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Cost taleri redus . * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2011 23:30 |
Sfârşit: | apr. 09,2011 02:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Nu se poate alege directia de inceput. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2011 20:00 |
Sfârşit: | apr. 08,2011 22:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin, fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10minute. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2011 17:00 |
Sfârşit: | apr. 08,2011 19:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2011 13:00 |
Sfârşit: | apr. 08,2011 16:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 87 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 01,2011 08:00 |
Sfârşit: | apr. 08,2011 12:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Satele de barbari cresc pana la 1500p. * Cost taleri redus. * Protectie de inceput 120 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda, primeste un titlu la alegere pe forum si 200 pp. Jucatorii de pe locurile 2 si 3 vor primi cate 60 de pp. |
Viteză: | 75 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 01,2011 03:15 |
Sfârşit: | apr. 01,2011 07:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Cost taleri redus la 25%. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 10000 puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 01,2011 00:00 |
Sfârşit: | apr. 01,2011 03:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 31,2011 15:30 |
Sfârşit: | mar. 31,2011 23:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin fara Camera de arme. * Cost taleri redus la 33%. * Biserica activa. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 8000 de puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda . Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 31,2011 12:00 |
Sfârşit: | mar. 31,2011 14:36 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat. * Cu paladin si Camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 85 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .