Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1242] >1244< [1246] ... [1363]

#1249 Speed de noapte

Start: mar. 30,2011 23:30
Sfârşit: mar. 31,2011 11:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Cost taleri redus la 25%.
* Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 8000 puncte.
* Protectia de inceput 20 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1248 Runda Bash

Start: mar. 30,2011 20:15
Sfârşit: mar. 30,2011 23:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Nu se poate alege directia de inceput.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1247 Speed

Start: mar. 28,2011 00:00
Sfârşit: mar. 30,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 8.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus la 33%.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 8000 puncte.
    * Protectie de inceput 60 de minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 60 pp.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1246 Runda Bash- La limita imposibilului

Start: mar. 27,2011 20:45
Sfârşit: mar. 27,2011 23:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar o unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1245 CAT vs BASH

Start: mar. 27,2011 15:30
Sfârşit: mar. 27,2011 19:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare Mediu.
* Cu paladin, fara Camera de arme.
* Protectia de inceput 20 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1244 Runda Bash

Start: mar. 27,2011 12:00
Sfârşit: mar. 27,2011 15:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1243 Speed de noapte

Start: mar. 26,2011 23:15
Sfârşit: mar. 27,2011 11:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Cost taleri redus la 25%.
* Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 10000 puncte.
* Protectia de inceput 20 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1242 Speed

Start: mar. 26,2011 17:00
Sfârşit: mar. 26,2011 23:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport numai in cadrul tribului.
    * Cu Paladin fara Camera de arme.
    * Cost taleri redus la 33%.
    * Protectie de inceput 20 de minute
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda .
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1241 CAT TEAM

Start: mar. 26,2011 13:00
Sfârşit: mar. 26,2011 16:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare Ridicat.
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Protectia de inceput 10 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1240 CAT vs BASH

Start: mar. 26,2011 00:30
Sfârşit: mar. 26,2011 03:36
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare Scazut.
* Cu paladin, fara Camera de arme.
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi