Joacă acum
Rise of Cultures – Construiește–ți orașul, deblochează vechi civilizații și luptă în bătălii strategice!
Explorează o lume misterioasă, descoperă noi aventuri și ai grijă de satul tău!
Condu-ţi oraşul de-a lungul secolelor, pornind din Epoca de Piatră şi construind un vast imperiu!
Alege dintre elfi și oameni și construiește un oraș mistic într-o lume fantastică!
Construieşte oraşe măreţe, încheie alianţe puternice, foloseşte puterea zeilor şi cucereşte lumea!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Explorează ţinuturi noi, trăieşte aventuri palpitante şi duelează-te! The West te aşteaptă!
Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | iul. 15,2011 19:00 |
Sfârşit: | iul. 16,2011 07:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport numai in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mic * Arcasi dezactivati. * Cercetare simpla. * Satele de barbari cresc pana la 1500p * Cost taleri redus ( factor 0.5) * Restart dupa innobilare, dezactivat. * Protectie de inceput 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 14,2011 01:30 |
Sfârşit: | iul. 15,2011 18:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - permise * Suport nerestrictionat. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,75 ) * Satele de barbari cresc pana la 5.000 p * Fake limit 1% * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 13,2011 22:30 |
Sfârşit: | iul. 14,2011 01:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 70 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 2.100 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 13,2011 17:00 |
Sfârşit: | iul. 13,2011 22:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel maxim de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport numai in trib. * Sate de barbari in numar mare ( 6 per jucator ) * Sate bonus - nu * Arcasi activati. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0.5) * Restart dezactivat. * Protectie de inceput 70 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 13,2011 10:00 |
Sfârşit: | iul. 13,2011 16:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Se poate alege directia de inceput. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 12,2011 21:15 |
Sfârşit: | iul. 13,2011 09:15 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5 * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Satele de barbari cresc pana la 2.000 p * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 500 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 15.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 12,2011 18:00 |
Sfârşit: | iul. 12,2011 20:16 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat . * Cu paladin fara Camera de arme. * Arcasi activati. * Cercetare simpla. * Protectie de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 11,2011 08:00 |
Sfârşit: | iul. 12,2011 17:16 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 7. * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Limita fake 1% * Cost taleri redus (factor 0.75) * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 11,2011 02:45 |
Sfârşit: | iul. 11,2011 05:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat . * Cu paladin fara Camera de arme. * Arcasi activati. * Cercetare simpla. * Protectie de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 10,2011 23:30 |
Sfârşit: | iul. 11,2011 02:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .