Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | nov. 05,2010 14:00 |
Sfârşit: | nov. 05,2010 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 de puncte. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100 pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 05,2010 00:15 |
Sfârşit: | nov. 05,2010 07:15 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de arme. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 de puncte. * Cost taleri redus. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 04,2010 21:00 |
Sfârşit: | nov. 04,2010 23:08 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin fara Camera de arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 04,2010 08:30 |
Sfârşit: | nov. 04,2010 20:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 4000 de puncte. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | nov. 03,2010 21:00 |
Sfârşit: | nov. 04,2010 00:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 31,2010 16:15 |
Sfârşit: | nov. 03,2010 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus CU 75%. * Sistem clasic de cercetare. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 5000 de puncte. * Protectie de inceput 60 minute |
Limită jucători: | 150 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 400 puncte premium. Membrii tribului de pe primul loc primesc 30 de puncte premium, cu conditia sa aiba 5 sate si 40.000 puncte. Jucatorul de pe locul 1 la atacatori primeste 100 puncte premium si un titlu la alegere pe forum. |
Viteză: | 275 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 31,2010 13:00 |
Sfârşit: | oct. 31,2010 16:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 26,2010 12:00 |
Sfârşit: | oct. 31,2010 12:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Cost taleri redus. * Sistem clasic de cercetare. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1000 de puncte. * Protectie de inceput 60 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 200 pp. |
Viteză: | 175 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 25,2010 22:00 |
Sfârşit: | oct. 26,2010 10:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Cu Paladin, fara Camera de arme. * Fara arcasi * Cost taleri redus. * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 de puncte. * Protectie de inceput 20 de minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | oct. 25,2010 18:00 |
Sfârşit: | oct. 25,2010 21:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .