Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1291] >1293< [1295] ... [1363]

#750 CAT vs. BASH

Start: iun. 05,2010 09:00
Sfârşit: iun. 05,2010 12:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Fara paladin, fara arcasi.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#749 speed

Start: iun. 05,2010 00:15
Sfârşit: iun. 05,2010 08:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, Fara Arcasi.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 3000 de puncte.
    * Protectie de inceput 20 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#748 RUNDA BASH

Start: iun. 04,2010 21:00
Sfârşit: iun. 05,2010 00:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Satele de barbari apar numai in momentul in care se da inceput nou.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#747 CAT vs. BASH

Start: iun. 04,2010 17:30
Sfârşit: iun. 04,2010 20:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Fara paladin, fara arcasi.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#746 CAT TEAM

Start: iun. 04,2010 14:00
Sfârşit: iun. 04,2010 16:44
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#745 Speed (Runda cu Premii)

Start: iun. 02,2010 13:00
Sfârşit: iun. 04,2010 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Scazut de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Curte nobila cu 3 nivele, pret nobil constant.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 1000 de puncte.
    * Protectie de inceput 60 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#744 Speed de noapte

Start: iun. 02,2010 00:30
Sfârşit: iun. 02,2010 12:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, Fara Arcasi.
    * Cost taleri redus.
    * Satele de barbari si satele bonus cresc pana la 2000 de puncte.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#743 Cat Vs. Bash

Start: iun. 01,2010 21:00
Sfârşit: iun. 02,2010 00:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Fara paladin, fara arcasi.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#742 Runda BASH

Start: iun. 01,2010 17:00
Sfârşit: iun. 01,2010 20:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#741 Runda CAT

Start: iun. 01,2010 13:00
Sfârşit: iun. 01,2010 15:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi