Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1292] >1294< [1296] ... [1363]

#740 Speed

Start: mai 31,2010 08:00
Sfârşit: iun. 01,2010 12:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 7.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Curte nobila cu 3 nivele, pret nobil constant.
    * Satele bonus si satele de barbari cresc pana la 1500 de puncte.
    * Se poate alege directia de start.
    * Protectie de inceput 60 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#739 Cat Vs. Bash

Start: mai 30,2010 23:00
Sfârşit: mai 31,2010 02:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin fara Camera de arme.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 5 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#738 Runda BASH

Start: mai 30,2010 19:30
Sfârşit: mai 30,2010 22:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10o de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#737 Speed

Start: mai 30,2010 06:00
Sfârşit: mai 30,2010 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, Fara arcasi.
    * Cost taleri redus.
    * Protectie de inceput 20 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#736 Runda BASH

Start: mai 30,2010 01:30
Sfârşit: mai 30,2010 03:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#735 Cat Vs. Bash

Start: mai 29,2010 22:15
Sfârşit: mai 30,2010 00:52
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin fara Camera de arme.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 5minute.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#734 Speed

Start: mai 29,2010 08:00
Sfârşit: mai 29,2010 22:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Fara Paladin, Fara Arcasi.
    * Cost taleri redus.
    * Satele bonus si satele de barbari cresc pana la 5000 de puncte.
    * Se poate alege directia de start.
    * Protectie de inceput 20 de minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#733 Cat Vs. Bash

Start: mai 29,2010 04:30
Sfârşit: mai 29,2010 07:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin fara Camera de arme.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 15 minute.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#732 Runda BASH

Start: mai 29,2010 02:15
Sfârşit: mai 29,2010 04:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de arme.
    * Protectie de inceput 2 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 1 unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#731 CAT TEAM

Start: mai 28,2010 23:00
Sfârşit: mai 29,2010 02:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 5.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.
In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x5) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi