Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1302] >1304< [1306] ... [1363]

#639 Speed

Start: apr. 22,2010 23:45
Sfârşit: apr. 23,2010 02:40
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel Ridicat de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Taleri cu cost redus.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul care cucereste 50 de sate castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#638 Runda BASH

Start: apr. 22,2010 21:15
Sfârşit: apr. 22,2010 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 1 minut
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 1 unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#637 Speed

Start: apr. 22,2010 09:00
Sfârşit: apr. 22,2010 21:00
Descriere: * Limita de membri in trib 2.
* Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Fara Paladin.
* Fara arcasi.
* Taleri cu cost redus.
* Protectie de inceput 20 de minute
* Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#636 CAT de noapte

Start: apr. 22,2010 02:30
Sfârşit: apr. 22,2010 04:32
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 6.
    * Tribul poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#635 Runda BASH - tot cerere

Start: apr. 21,2010 23:15
Sfârşit: apr. 22,2010 02:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#634 Runda CAT - Cerere

Start: apr. 21,2010 20:00
Sfârşit: apr. 21,2010 21:52
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 5.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT .
    * Cu paladin si Camera de arme.
    * Sistemul de medalii activ.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#633 Speed

Start: apr. 21,2010 13:30
Sfârşit: apr. 21,2010 17:20
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel Mediu de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul care acumuleaza 50000 de puncte castiga runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#632 Speed

Start: apr. 21,2010 03:00
Sfârşit: apr. 21,2010 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin si Camera de Arme.(catapultele nu au efect in aparare)
    * Fara arcasi.
    * Taleri cu cost redus.
    * Protectie de inceput 15 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#631 Cat Vs. Bash

Start: apr. 20,2010 23:45
Sfârşit: apr. 21,2010 01:44
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT.
* Cu paladin si Camera de arme.
* Fara arcasi.
* Sistem de medalii activ.
* Protectia de inceput 10 minute.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga.
Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare


In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#630 Runda BASH

Start: apr. 20,2010 21:15
Sfârşit: apr. 20,2010 23:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Cu Paladin, Fara Camera de Arme.
    * Satele de barbari apar numai cand se da inceput nou de catre jucatori.
    * Protectie de inceput 5 minute
    * Sistemul de medalii este activ.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.
Pe fiecare nivel de ferma doar 1 unitate este acceptata ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 30 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi