Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 06,2010 23:30 |
Sfârşit: | apr. 07,2010 03:28 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin si Camera de Arme.( catapultele nu au eficienta in aparare) * Taleri cu cost redus. * Protectie de inceput 30 de minute |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care acumuleaza primul 50000 de puncte castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 325 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 06,2010 11:00 |
Sfârşit: | apr. 06,2010 23:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara paladin. * Fara arcasi. * Protectie de inceput 25 de minute * Taleri cu cost redus. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 04,2010 19:30 |
Sfârşit: | apr. 06,2010 10:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin si Camera de Arme.(catapultele nu au eficienta in aparare) * Protectie de inceput 20 de minute * Curtea nobila cu 3 nivele, iar pretul nobilului constant. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma 500 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, 15000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 04,2010 16:15 |
Sfârşit: | apr. 04,2010 19:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 30 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 04,2010 13:00 |
Sfârşit: | apr. 04,2010 15:04 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Cu paladin si Camera de arme. * Fara arcasi. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 04,2010 10:00 |
Sfârşit: | apr. 04,2010 12:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu paladin, fara camera de arme. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 5 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 150 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 03,2010 12:00 |
Sfârşit: | apr. 03,2010 23:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Fara Paladin. * Fara Arcasi. * Protectie de inceput 25 de minute * Curtea nobila cu 3 nivele, iar pretul nobilului constant |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 03,2010 00:45 |
Sfârşit: | apr. 03,2010 11:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 30 minute * Cost taleri redus |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 02,2010 21:30 |
Sfârşit: | apr. 03,2010 00:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10. * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Fara paladin. * Protectia de inceput 10 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga. Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 02,2010 18:15 |
Sfârşit: | apr. 02,2010 20:52 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 80 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .