Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mar. 29,2010 10:00 |
Sfârşit: | apr. 02,2010 18:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin si Camera de Arme, catapultele nu au efect in aparare. * Protectie de inceput 60 de minute * Cost taleri redus. * Biserica activa. * Nobilii pot calatori maxim 20 de campuri. mai multe detalii |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 28,2010 22:15 |
Sfârşit: | mar. 29,2010 01:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 70 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 10 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 28,2010 12:00 |
Sfârşit: | mar. 28,2010 22:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 10 minute * Cost taleri redus. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 27,2010 20:30 |
Sfârşit: | mar. 27,2010 23:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 25 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 750 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 27,2010 12:00 |
Sfârşit: | mar. 27,2010 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 15 minute * Cost taleri redus. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 26,2010 23:30 |
Sfârşit: | mar. 27,2010 11:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel MEDIU de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 30 minute * Cost taleri redus |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 26,2010 20:15 |
Sfârşit: | mar. 26,2010 23:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 26,2010 17:00 |
Sfârşit: | mar. 26,2010 19:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT . * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 25,2010 08:00 |
Sfârşit: | mar. 26,2010 16:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel SCAZUT de dezvoltare. * Tribul poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 30 de minute * Cost taleri redus |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mar. 24,2010 21:15 |
Sfârşit: | mar. 25,2010 00:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel RIDICAT de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 20 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .