Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [874] >876< [878] ... [1363]

#4971 Speed

Start: feb. 15,2015 19:15
Sfârşit: feb. 15,2015 22:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita farmare - 3.000.000
* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 26p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladine.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 800p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4969 4 Triburi CAT TEAM

Start: feb. 15,2015 15:31
Sfârşit: feb. 15,2015 18:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 15:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start 2138p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 1200 unitati/nivel
* Fake limit - 1%
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Primul Trib in care 8 membri ridica satele la maxim ( 12.130p ) castiga si inchide runda. Deasemenea cei 8 jucatori vor primi cate 60pp fiecare.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4970 BASH MAX NO DEFF

Start: feb. 15,2015 12:31
Sfârşit: feb. 15,2015 15:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 100 ms
* Unitati de aparare ineficiente.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4968 Speed

Start: feb. 15,2015 06:01
Sfârşit: feb. 15,2015 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 207p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,3.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4967 Speed

Start: feb. 14,2015 23:31
Sfârşit: feb. 15,2015 03:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start CP/Ferma/Magazie 30 ; minaj 30.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 25/jucator.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0.1
* Protectia de inceput - 1 ora
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4966 Speed

Start: feb. 14,2015 20:01
Sfârşit: feb. 14,2015 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 5.000p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150% ( no noble ).
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4965 Speed

Start: feb. 14,2015 16:31
Sfârşit: feb. 14,2015 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start minaj 25/15/5 ( lemn argila fier ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 50ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4964 Speed

Start: feb. 14,2015 13:01
Sfârşit: feb. 14,2015 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 26p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 500p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4963 Speed

Start: feb. 14,2015 08:31
Sfârşit: feb. 14,2015 12:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 207p.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4962 Speed

Start: feb. 14,2015 03:01
Sfârşit: feb. 14,2015 08:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start 9.000p.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 20 / jucator.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 35 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi