Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | feb. 13,2015 21:31 |
Sfârşit: | feb. 14,2015 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 13,2015 17:31 |
Sfârşit: | feb. 13,2015 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 505p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Cost taleri redus, factor 0,4. * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 13,2015 14:01 |
Sfârşit: | feb. 13,2015 17:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 2.138p. * Cercetare clasica. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - 400 unitati/nivel * Fake limit - 1% * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 13,2015 10:01 |
Sfârşit: | feb. 13,2015 13:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Fara restrictii la trib. * Start 84p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2015 23:31 |
Sfârşit: | feb. 13,2015 03:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 505p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2015 20:01 |
Sfârşit: | feb. 12,2015 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 5.000p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 50%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Modificare adeziune - 50 * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2015 17:30 |
Sfârşit: | feb. 12,2015 19:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - nu. * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Modificare adeziune 100 * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2015 14:15 |
Sfârşit: | feb. 12,2015 17:00 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Start 207p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 200 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2015 11:01 |
Sfârşit: | feb. 12,2015 13:45 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Start 2138p. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Gap comenzi - 100 ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica primul satele la maxim (3 X 12.154p), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2015 07:01 |
Sfârşit: | feb. 12,2015 10:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib - 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start 26p. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .