Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [951] >953< [955] ... [1370]

#4269 Bash Maxim no DEFF

Start: iul. 19,2014 15:01
Sfârşit: iul. 19,2014 17:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Tribul nu poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 70%.
* Gap comenzi - 50ms
* Unitati de aparare ineficiente.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4268 Speed

Start: iul. 19,2014 11:31
Sfârşit: iul. 19,2014 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 600p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4267 Speed

Start: iul. 19,2014 01:15
Sfârşit: iul. 19,2014 11:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 10 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,2.
* Protectia de inceput - 25 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4266 Speed

Start: iul. 18,2014 21:31
Sfârşit: iul. 19,2014 00:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mediu.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune 20-50
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4265 Speed

Start: iul. 18,2014 15:01
Sfârşit: iul. 18,2014 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4264 2 Sate start ( test )

Start: iul. 18,2014 10:45
Sfârşit: iul. 18,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Fiecare jucator va primi 2 sate de la inceput.
* Limita de membri in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Aceasta este o runda test, eventualele erori pot fi raportate la suport.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4263 Speed

Start: iul. 18,2014 02:01
Sfârşit: iul. 18,2014 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 300%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 25 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4262 Speed

Start: iul. 17,2014 22:01
Sfârşit: iul. 18,2014 01:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( mine 5 ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 30%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4261 5 Triburi start ridicat

Start: iul. 17,2014 17:01
Sfârşit: iul. 17,2014 21:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 17:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 5 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start ridicat ( 2138p ) .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 350%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p .
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 35 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4260 Bash vs Cat Team

Start: iul. 17,2014 13:31
Sfârşit: iul. 17,2014 16:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ) .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - 160 unitati / nivel.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul care ridica satele la maxim ( 2 x 12.154p ), castiga si opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi