Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | iun. 06,2014 10:31 |
Sfârşit: | iun. 06,2014 12:41 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ) . * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Gap comenzi - 100ms * Fake limit - 1% * Limita ferma - 120 unitati / nivel. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda. Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ). |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 05,2014 22:31 |
Sfârşit: | iun. 06,2014 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( mine 3 ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 800p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 03,2014 20:31 |
Sfârşit: | iun. 05,2014 20:31 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ) * Cercetare clasica. * Fara paladin . * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 10 / jucator. * Satele de barb/bonus cresc pana la 9.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Protectia de inceput - 1 ora |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 03,2014 16:01 |
Sfârşit: | iun. 03,2014 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ) * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme . * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.800p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,8. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 03,2014 12:01 |
Sfârşit: | iun. 03,2014 15:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ) * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme . * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 90%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 500p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 02,2014 23:15 |
Sfârşit: | iun. 03,2014 11:15 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin . * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 13 / jucator. * Satele de barb/bonus cresc pana la maxim. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 50 * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.3 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 02,2014 18:31 |
Sfârşit: | iun. 02,2014 22:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin . * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 02,2014 10:01 |
Sfârşit: | iun. 02,2014 18:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 4 . * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ) * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 45 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 02,2014 00:01 |
Sfârşit: | iun. 02,2014 03:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib - 3 . * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ) * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 300p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iun. 01,2014 20:31 |
Sfârşit: | iun. 01,2014 23:00 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri în trib 2. * Pradă dezactivată. * Tribul nu poate fi părăsit * Suport doar în trib. * Se poate alege direcţia de start. * Restart dezactivat. * Satele au nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simplă. * Fără paladin. * Arcaşi activaţi. * Sate de barbari/bonus - nu. * Gap comenzi - 50ms * Limită fermă - 110 unităţi/nivel. * Fake limit - 1%. * Protecţia de început - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucătorul cu punctajul cel mai mare ca agresor câştiga runda. Mare atenţie la reguli ( Link )! |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .