Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [958] >960< [962] ... [1364]

#4136 Bash vs Cat

Start: iun. 06,2014 10:31
Sfârşit: iun. 06,2014 12:41
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ) .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - 120 unitati / nivel.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4135 Speed

Start: iun. 05,2014 22:31
Sfârşit: iun. 06,2014 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( mine 3 )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 800p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4134 Speed

Start: iun. 03,2014 20:31
Sfârşit: iun. 05,2014 20:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare clasica.
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 10 / jucator.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 9.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 1 ora
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4133 Speed

Start: iun. 03,2014 16:01
Sfârşit: iun. 03,2014 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.800p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4132 Speed

Start: iun. 03,2014 12:01
Sfârşit: iun. 03,2014 15:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme .
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4131 Speed

Start: iun. 02,2014 23:15
Sfârşit: iun. 03,2014 11:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 13 / jucator.
* Satele de barb/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4130 Speed

Start: iun. 02,2014 18:31
Sfârşit: iun. 02,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4129 Speed

Start: iun. 02,2014 10:01
Sfârşit: iun. 02,2014 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4 .
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4128 Speed

Start: iun. 02,2014 00:01
Sfârşit: iun. 02,2014 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3 .
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 300p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4127 Bash Maxim no Haul

Start: iun. 01,2014 20:31
Sfârşit: iun. 01,2014 23:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri în trib 2.
* Pradă dezactivată.
* Tribul nu poate fi părăsit
* Suport doar în trib.
* Se poate alege direcţia de start.
* Restart dezactivat.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simplă.
* Fără paladin.
* Arcaşi activaţi.
* Sate de barbari/bonus - nu.
* Gap comenzi - 50ms
* Limită fermă - 110 unităţi/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protecţia de început - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucătorul cu punctajul cel mai mare ca agresor câştiga runda.

Mare atenţie la reguli ( Link )!

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi