Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [959] >961< [963] ... [1370]

#4185 Speed

Start: iun. 20,2014 00:01
Sfârşit: iun. 20,2014 09:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 12 / jucator.
* Satele de barb/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4184 Antrenament TWM

Start: iun. 19,2014 19:31
Sfârşit: iun. 19,2014 23:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 8.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4183 Bash

Start: iun. 19,2014 16:01
Sfârşit: iun. 19,2014 18:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start mediu( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1. 500 p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 160 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4182 Speed

Start: iun. 19,2014 12:01
Sfârşit: iun. 19,2014 15:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4181 Speed

Start: iun. 17,2014 11:01
Sfârşit: iun. 19,2014 11:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 5.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit primele 24 de ore.
* Start scazut( 26p )
* Biserica.
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 600%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 1 ora.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 120
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4180 Speed

Start: iun. 17,2014 00:45
Sfârşit: iun. 17,2014 04:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu( mine 20 )
* Cercetare clasica ( 10 tech ).
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.200p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4179 Speed

Start: iun. 16,2014 20:31
Sfârşit: iun. 17,2014 00:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 10.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut( 26p )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 700p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4178 Speed

Start: iun. 16,2014 16:31
Sfârşit: iun. 16,2014 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat( 2138p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4177 Speed

Start: iun. 16,2014 10:01
Sfârşit: iun. 16,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu( 505p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4176 Speed

Start: iun. 16,2014 02:31
Sfârşit: iun. 16,2014 06:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib - 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( mine 20 )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi