Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [966] >968< [970] ... [1363]

#4041 Speed

Start: mai 07,2014 11:01
Sfârşit: mai 07,2014 15:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 70%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4040 Speed

Start: mai 05,2014 10:01
Sfârşit: mai 07,2014 10:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 5
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 250%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4039 Speed

Start: mai 04,2014 20:15
Sfârşit: mai 05,2014 02:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 350%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 8.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4038 Bash Vs CAT

Start: mai 04,2014 17:01
Sfârşit: mai 04,2014 19:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ) .
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%
* Limita ferma - 150 unitati / nivel.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link ).

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4037 Speed

Start: mai 04,2014 10:31
Sfârşit: mai 04,2014 16:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Modificare adeziune - 20-50
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4036 Speed

Start: mai 04,2014 07:01
Sfârşit: mai 04,2014 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4035 Speed

Start: mai 04,2014 01:31
Sfârşit: mai 04,2014 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4034 Speed

Start: mai 03,2014 21:01
Sfârşit: mai 04,2014 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu.
* Cercetare clasica.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 30%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN crescator.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4033 Trib vs Trib

Start: mai 03,2014 16:31
Sfârşit: mai 03,2014 20:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 16:35 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 2 triburi predefinite.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p ( no noble )
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#4032 Speed

Start: mai 03,2014 12:15
Sfârşit: mai 03,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi