Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 25,2014 01:01 |
Sfârşit: | mai 25,2014 09:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare ( ~5.000p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 20 / jucator. * Satele de barb/bonus cresc pana la maxim. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Modificare adeziune - 50 * Cost taleri redus, factor 0,2. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 24,2014 21:31 |
Sfârşit: | mai 25,2014 00:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 24,2014 18:01 |
Sfârşit: | mai 24,2014 21:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare ( ~9.000p ) * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 20%. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga rund. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 24,2014 15:01 |
Sfârşit: | mai 24,2014 17:19 |
Descriere: | Reguli si explicatii setari ( Link ) * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Start ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 75%. * Gap comenzi - 100 ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 24,2014 09:31 |
Sfârşit: | mai 24,2014 14:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga rund. |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 23,2014 21:01 |
Sfârşit: | mai 24,2014 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start mediu ( 505p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga rund. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 23,2014 12:31 |
Sfârşit: | mai 23,2014 20:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ) * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 200%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 23,2014 09:01 |
Sfârşit: | mai 23,2014 12:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mediu ( 505p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 90%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.500p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 22,2014 22:45 |
Sfârşit: | mai 23,2014 04:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 10. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 360%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 10.000p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 22,2014 15:31 |
Sfârşit: | mai 22,2014 18:15 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Nu se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Gap comenzi - 50ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .