Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [977] >979< [981] ... [1363]

#3930 Speed

Start: mar. 29,2014 19:31
Sfârşit: mar. 29,2014 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Satele de barb/bonus cresc pana 500p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3929 Speed Battle

Start: mar. 29,2014 13:01
Sfârşit: mar. 29,2014 19:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 10
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 300%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3928 Speed

Start: mar. 28,2014 23:31
Sfârşit: mar. 29,2014 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 15 / jucator.
* Satele de barb/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3927 4 triburi start ridicat

Start: mar. 28,2014 18:01
Sfârşit: mar. 28,2014 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 18:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 250%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3926 Bash

Start: mar. 28,2014 15:01
Sfârşit: mar. 28,2014 17:30
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 70%.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 120 unitati/nivel.
* Fake limit - nu.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3925 Speed

Start: mar. 28,2014 10:31
Sfârşit: mar. 28,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3924 Speed

Start: mar. 26,2014 10:01
Sfârşit: mar. 28,2014 10:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 5
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,75.
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3923 Speed

Start: mar. 26,2014 01:15
Sfârşit: mar. 26,2014 07:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 5
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arne.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3922 Speed

Start: mar. 25,2014 21:31
Sfârşit: mar. 26,2014 00:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%
* Satele de barb/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 300 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3921 Speed

Start: mar. 25,2014 17:31
Sfârşit: mar. 25,2014 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 400%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,2.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi