Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | feb. 15,2014 11:01 |
Sfârşit: | feb. 15,2014 15:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membrii in trib - 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib * Start ridicat ( 2138p ) * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 100% * Satele de barbari/bonus cresc pana la 4000p. * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Player Championship Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 13,2014 10:01 |
Sfârşit: | feb. 15,2014 10:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. ( primele 24 de ore ) * Start scazut ( mine 5 ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 200% * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 90 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 13,2014 01:31 |
Sfârşit: | feb. 13,2014 09:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 150% * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2014 22:31 |
Sfârşit: | feb. 13,2014 01:00 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Start ridicat( 2138p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3. 000 p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 150 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2014 16:01 |
Sfârşit: | feb. 12,2014 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 140% * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - 500 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2014 12:01 |
Sfârşit: | feb. 12,2014 15:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de farmare - 3.500.000 * Limita de membri in trib 2 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare clasica. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 50% * Satele de barb/bonus cresc pana la 3.500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2014 07:01 |
Sfârşit: | feb. 12,2014 11:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 70% * Satele de barb/bonus cresc pana la 500p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 12,2014 00:45 |
Sfârşit: | feb. 12,2014 03:15 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 40%. * Gap comenzi - 100ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 11,2014 21:31 |
Sfârşit: | feb. 11,2014 23:40 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 50%. * Gap comenzi - 100ms * Fake limit - nu. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 11,2014 13:01 |
Sfârşit: | feb. 11,2014 21:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 150% * Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .