Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [985] >987< [989] ... [1360]

#3822 Speed

Start: feb. 17,2014 09:01
Sfârşit: feb. 17,2014 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.800p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3821 Speed

Start: feb. 17,2014 00:45
Sfârşit: feb. 17,2014 07:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 400%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 9.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3820 Player Championship runda 16 ( ultima )

Start: feb. 16,2014 20:31
Sfârşit: feb. 17,2014 00:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita farmare - 3.000.000
* Limita de membrii in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start scazut ( mine 5 )
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p(no noble)
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 25 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3819 Player Championship runda 15

Start: feb. 16,2014 17:01
Sfârşit: feb. 16,2014 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start mare ( ~5.000p )
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - nu
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili/sat.
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3818 Speed

Start: feb. 16,2014 13:31
Sfârşit: feb. 16,2014 16:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( mine 5 ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 50%
* Satele de barb/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 250 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune GN - 50
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3817 Speed

Start: feb. 16,2014 06:01
Sfârşit: feb. 16,2014 13:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut ( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 2%.
* Cost taleri redus ( factor 0,6 ).
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3816 CAT

Start: feb. 16,2014 02:31
Sfârşit: feb. 16,2014 05:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara Paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda.

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3814 Bash Maxim

Start: feb. 15,2014 23:31
Sfârşit: feb. 16,2014 02:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 50%.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 160 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3813 Player Championship runda 14

Start: feb. 15,2014 19:01
Sfârşit: feb. 15,2014 23:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare pe 3 nivele.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 50%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 400p ( no noble ).
* Gap comenzi - 50ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 20 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3812 Rush

Start: feb. 15,2014 15:31
Sfârşit: feb. 15,2014 18:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start mare ( ~9.000p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 8 / jucator
* Satele de barb/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,25.
* Modificare adeziune - 100
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi