Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [990] >992< [994] ... [1363]

#3802 Speed

Start: feb. 11,2014 13:01
Sfârşit: feb. 11,2014 21:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3801 Speed

Start: feb. 11,2014 08:01
Sfârşit: feb. 11,2014 12:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 100%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.500p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3800 Speed

Start: feb. 11,2014 00:15
Sfârşit: feb. 11,2014 03:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 2.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 10 campuri.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3799 Speed

Start: feb. 10,2014 20:31
Sfârşit: feb. 10,2014 23:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,75.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3798 Speed

Start: feb. 10,2014 08:01
Sfârşit: feb. 10,2014 20:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 150ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3797 Speed

Start: feb. 10,2014 01:45
Sfârşit: feb. 10,2014 07:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 160%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 7.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3796 Bash

Start: feb. 09,2014 22:31
Sfârşit: feb. 10,2014 01:15
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4. 000 p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 120 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3795 Player ChampionShip - runda 12

Start: feb. 09,2014 18:01
Sfârşit: feb. 09,2014 22:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start scazut ( 26p )
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 100%
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 500p ( no noble ).
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3794 Player ChampionShip - runda 11

Start: feb. 09,2014 14:31
Sfârşit: feb. 09,2014 17:31
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membrii in trib - 3
* Restart dezactivat
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib
* Start mare ( ~9.000p )
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 10%
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Player Championship

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3793 Speed

Start: feb. 09,2014 08:01
Sfârşit: feb. 09,2014 14:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare ( ~5.000p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 400%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 8.500p
* Gap comenzi - 150ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,4.
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi