Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [990] >992< [994] ... [1370]

#3869 Speed

Start: mar. 08,2014 23:01
Sfârşit: mar. 09,2014 02:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Distanta redusa intre sate.
* 2 Setari surpriza
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( mine 20 ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 120%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3868 Speed

Start: mar. 08,2014 19:01
Sfârşit: mar. 08,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 40%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 500p ( no noble )
* Gap comenzi - 50 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3867 Speed

Start: mar. 08,2014 14:15
Sfârşit: mar. 08,2014 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mediu.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 60%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,6.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3866 Clasic rush !

Start: mar. 05,2014 13:45
Sfârşit: mar. 08,2014 13:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit
* Se poate alege directia de start.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 5 ).
* Cercetare clasica.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 40 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 9.000p
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 1 ora.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3865 Bash Maxim

Start: mar. 05,2014 08:01
Sfârşit: mar. 05,2014 11:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 50%.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - 100 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3864 Speed

Start: mar. 05,2014 00:01
Sfârşit: mar. 05,2014 03:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu( 505p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3863 Speed

Start: mar. 04,2014 15:45
Sfârşit: mar. 04,2014 23:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start scazut( 26p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, 3 nobili pe sat.
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3862 CAT TEAM

Start: mar. 04,2014 12:31
Sfârşit: mar. 04,2014 15:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 80%.
* Gap comenzi - 100ms
* Fake limit - 1%.
* Limita ferma - nu.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie:
Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda.

Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3861 Speed

Start: mar. 04,2014 08:01
Sfârşit: mar. 04,2014 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 400 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,7.
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3860 Bash Maxim no Deff

Start: mar. 04,2014 01:31
Sfârşit: mar. 04,2014 04:00
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Se poate alege directia de start.
* Restart dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 50%.
* Gap comenzi - 100ms
* Unitati de aparare ineficiente.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 10 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi