Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | feb. 28,2014 11:31 |
Sfârşit: | feb. 28,2014 15:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat( 2138p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 50% * Satele de barb/bonus cresc pana la 5.000p * Gap comenzi - 50 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 28,2014 07:01 |
Sfârşit: | feb. 28,2014 11:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100% * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.3 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 27,2014 23:45 |
Sfârşit: | feb. 28,2014 03:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare ( ~ 5.000p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 10 / jucator * Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 100 * Cost taleri redus, factor 0,2. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 27,2014 20:31 |
Sfârşit: | feb. 27,2014 23:15 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 70%. * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - 150 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 27,2014 16:31 |
Sfârşit: | feb. 27,2014 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mediu ( 505p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 80% * Satele de barb/bonus cresc pana la 2.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 27,2014 07:01 |
Sfârşit: | feb. 27,2014 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 100% * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 24,2014 00:01 |
Sfârşit: | feb. 27,2014 00:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 500% * Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p * Gap comenzi - 150 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,8. * Protectia de inceput - 1 ora |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 100 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 23,2014 20:31 |
Sfârşit: | feb. 23,2014 23:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3 * Nu se poate alege directia de start. * Restart dezactivat. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare ( ~5.000p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - nu * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 23,2014 16:45 |
Sfârşit: | feb. 23,2014 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita prada - 3.500.000 * Limita de membri in trib 4 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100% * Satele de barb/bonus cresc pana la 1.200p. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | feb. 23,2014 13:31 |
Sfârşit: | feb. 23,2014 15:52 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Gap comenzi - 100ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate, castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (2 X 12.154p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 350 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .