Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 26,2012 14:00 |
Sfârşit: | mai 26,2012 18:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 3 ). * Productie marita cu 20%. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.000p ( rapid ). * Satele de barbari/bonus nu pot fi innobilate. * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Curte nobila pe pachete, pret constant. * Protectia de inceput - 25 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 26,2012 10:30 |
Sfârşit: | mai 26,2012 13:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~4.900 p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1 / 2 jucatori. * Sate bonus - 2 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 7.000p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus (factor 0.5) * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 25,2012 08:00 |
Sfârşit: | mai 26,2012 08:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare pe 3 nivele, maxim 15. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 2500p ( lent ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Curte nobila cu pachete. * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 25,2012 00:15 |
Sfârşit: | mai 25,2012 05:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Atac gap - 100ms. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare scazut. * Sate parasite - 3 / jucator ( cresc mediu pana la 1500p ). * Cercetare simpla. * Arcasi activati. * Paladin activat. * Limita ferma - 150 unitati / nivel. * Fake limit - nu. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 24,2012 02:30 |
Sfârşit: | mai 24,2012 23:45 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 8 / jucator. * Satele de barbari / bonus nu cresc . * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Modificare adeziune GN - normal * Garda inactiva. * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 15 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 23,2012 20:00 |
Sfârşit: | mai 24,2012 02:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Sistem spionaj normal * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus ~ 2 / jucator * Satele de barbari/bonus cresc pana la 5500p (lent) * Atac gap - 0. * Suport gap - 0. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. Tribul care ridica satele la maxim (12.154 X 3), opreste runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 23,2012 06:00 |
Sfârşit: | mai 23,2012 19:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 7 / jucator. * Sate bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 2%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Curte nobila pe pachete, pret constant. * Protectia de inceput - 60 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 23,2012 02:00 |
Sfârşit: | mai 23,2012 05:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Se poate alege directia de start. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib = vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare maxim (12.154 p). * Cercetare simpla. * Spionii vad doar unitatile. * Fara paladin. * Fara arcasi. * Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator. * Atac gap - 100 * Suport gap - 100 * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Fake limit - 1% * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor, castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 10 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 300 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 22,2012 22:30 |
Sfârşit: | mai 23,2012 01:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 4900 p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 1/ jucator. * Sate bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000p ( rapid ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - 400 unitati/nivel * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.5 ). * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Aceasta runda are o surpriza. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 20,2012 21:30 |
Sfârşit: | mai 22,2012 22:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 5.500p ( lent ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - 20 - 25 * Garda activa pentru primele 2 sate ( durata 2 ore ) * GN poate calatori maxim 20 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,75 ). * Raportul agresor/aparator trebuie sa fie maxim 1/20. * Protectia de inceput - 120 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .