Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1150] >1152< [1154] ... [1365]

#2200 Speed

Start: mai 19,2012 23:00
Sfârşit: mai 20,2012 21:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit
* Suport liber.
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 7 ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionii nu vad deplasarea.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 4 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p ( lent ).
* Atac gap - 50 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2199 3 Triburi

Start: mai 19,2012 16:30
Sfârşit: mai 19,2012 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 16:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 8.700p - zid 0 ).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 12 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000 p ( lent )
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 50
* Curte nobila pe pachete, pret GN constant.
* Nobilii pot calatori maxim 50 campuri
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2198 Speed

Start: mai 19,2012 12:30
Sfârşit: mai 19,2012 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~ 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Distanta normala intre sate !
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 5.000p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2197 Relax

Start: mai 19,2012 00:15
Sfârşit: mai 19,2012 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( minele 5 ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 4.500p ( lent ).
* Atac gap - 200 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 1500 unitati / nivel.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 25 - 55
* Garda activa pentru primele 2 sate ( durata o ora )
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 60 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2196 De unul singur

Start: mai 18,2012 21:30
Sfârşit: mai 18,2012 23:45
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport restrictionat.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~ 4100 p).
* Cercetare simpla.
* Spionii vad doar unitatile.
* Fara paladin
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari / bonus nu cresc.
* Atac/suport gap - 100 ms.
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv.
* Asistent farmare - inactiv.
* Modificare adeziune GN - normal.
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2195 CAT

Start: mai 18,2012 17:30
Sfârşit: mai 18,2012 20:04
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( Cp, magazie, ferma 5, mine 10).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 4 jucator
* Satele de barbari cresc pana la 11.500p ( rapid ).
* Atac gap - 0
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p ), opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2194 speed

Start: mai 14,2012 09:00
Sfârşit: mai 18,2012 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - permise
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 5 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 9.500p ( lent ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Garda activa pentru primele 2 sate ( durata 2 ore )
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 ).
* Raportul agresor/aparator trebuie sa fie maxim 1/10.
* Protectia de inceput - 240 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 100
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2193 speed

Start: mai 13,2012 21:30
Sfârşit: mai 14,2012 05:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 3 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc pana la 3000p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* Garda activa pentru primele 2 sate ( durata o ora )
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri 3 X 10.000.
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2192 BASH MAXIM no DEFF

Start: mai 13,2012 19:00
Sfârşit: mai 13,2012 21:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Atac/suport gap - 0.
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim.
* Sate parasite - 1 / 2 jucatori.
* Cercetare simpla.
* Arcasi activati.
* Paladin dezactivat.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2191 speed

Start: mai 13,2012 12:30
Sfârşit: mai 13,2012 18:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite.
* Tribul poate fi parasit.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus - 1 / jucator
* Satele bonus nu cresc.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi