Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 13,2012 12:30 |
Sfârşit: | mai 13,2012 18:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Se poate alege directia de start. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite. * Tribul poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 1 / jucator * Satele bonus nu cresc. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 0 * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 15 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 13,2012 01:30 |
Sfârşit: | mai 13,2012 12:00 |
Descriere: | Atentie, pe harta vor fi introduse 2 sate dezvoltate *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 2 / jucator * Satele bonus cresc pana la 1.500p ( mediu ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 30min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 12,2012 21:00 |
Sfârşit: | mai 13,2012 01:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 21:10 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 5 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 9.000 p ( rapid ) * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 2% * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - inactiv * Cost taleri redus (factor 0,3). * Nobilii pot calatori 30 campuri * Protectia de inceput - 20 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 12,2012 18:10 |
Sfârşit: | mai 12,2012 20:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Tribul nu poate fi dizolvat. * Atac/suport gap - 0. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare maxim. * Sate parasite - nu. * Cercetare simpla. * Arcasi dezactivati. * Paladin dezactivat. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 12,2012 14:00 |
Sfârşit: | mai 12,2012 17:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Restart dezactivat. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat (~ 2138p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Distanta normala intre sate ! * Sate de barbari - 1 / jucator. * Sate bonus - 1 / 4 jucatori. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p ( mediu ). * Atac gap - 50 ms * Suport gap - 50 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 40 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 10 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 12,2012 03:00 |
Sfârşit: | mai 12,2012 13:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Se poate alege directia de start. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Spionaj normal. * Paladin dezactivat. * Arcasi activati. * Sate de barbari / bonus - 3 / jucator * Satele bonus cresc pana la 7.500p ( mediu ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 350 unitati/nivel. * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 25 campuri. * Cost taleri redus ( 3 X 7.000 ). * Protectia de inceput - 40min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 11,2012 23:30 |
Sfârşit: | mai 12,2012 02:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare mare (~ 8800p - zid 0 ). * Cercetare pe 3 nivele. * Spionii nu vad deplasarea. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Distanta redusa intre sate ! * Sate de barbari - 2 / jucator. * Sate bonus - 1 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000p ( rapid ). * Atac gap - 250 ms * Suport gap - 250 ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 5%. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 20 campuri. * Cost taleri redus ( factor 0.25 ). * Protectia de inceput - nu |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 10,2012 00:15 |
Sfârşit: | mai 11,2012 23:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 1. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Spionaj normal * Paladin activat. * Arcasi activati. * Sate de barbari - 20 / jucator. * Sate bonus - nu. * Satele de barbari cresc mediu pana la 9500p. * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - 1000 unitati/nivel. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 50 campuri. * Cost taleri redus (factor 0,5). * Protectia de inceput - 240 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 100pp. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 09,2012 07:30 |
Sfârşit: | mai 09,2012 23:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( mine 10 ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 4 / jucator. * Satele de barbari / bonus cresc pana la 3500p ( rapid ). * Atac gap - 100 ms * Suport gap - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Manager de cont - inactiv * Asistent farmare - activ * Modificare adeziune GN - normal * GN poate calatori maxim 100 campuri. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 60 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 09,2012 03:30 |
Sfârşit: | mai 09,2012 07:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atac/suport gap - 100ms. * Se poate alege directia de inceput. * Satele au nivel de dezvoltare ridicat ( 9000p ). * Sate parasite - 2 / jucator. * Cercetare simpla. * Arcasi activati. * Paladin dezactivat. * Limita ferma - 200 unitati / nivel. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .