Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1213] >1215< [1217] ... [1363]

#1553 350 x 12

Start: sept. 02,2011 02:00
Sfârşit: sept. 02,2011 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 7.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati
* Sate de barbari - 1 per jucator .
* Sate bonus - 1 per jucator
* Satele de barbari cresc pana la 4.500p
* Asistent de farmare - activ
* Curte nobila pe 3 nivele ( doar 3 nobili pot fi recrutati per sat )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1552 3 - Team

Start: sept. 01,2011 22:00
Sfârşit: sept. 02,2011 01:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati
* Sate de barbari - 1 per jucator .
* Sate bonus - 1 la 10 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.700p
* Jucatorii innobilati sunt eliminati din runda.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )

* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1551 2 - Team

Start: sept. 01,2011 18:00
Sfârşit: sept. 01,2011 21:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati
* Sate de barbari - 1 per jucator .
* Sate bonus - nu.
* Satele de barbari nu cresc.
* Jucatorii innobilati sunt eliminati din runda.
* Cost taleri redus ( factor 0.25 )

* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1550 Speed

Start: sept. 01,2011 10:30
Sfârşit: sept. 01,2011 17:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport nerestrictionat.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori .
* Sate bonus - 1 la 3 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 1.200 p (crestere medie).
* Cost taleri redus ( factor 0.5 )

* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1549 Speed

Start: aug. 29,2011 08:00
Sfârşit: sept. 01,2011 10:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 7.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati
* Sate de barbari in numar mediu ( 1 / jucator ).
* Fara sate bonus.
* Satele de barbari cresc pana la 1.000 p (crestere lenta).
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 45 min.

Limită jucători: 200
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 80
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1548 Bash Vs CAT

Start: aug. 29,2011 04:00
Sfârşit: aug. 29,2011 06:28
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 70
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1547 BASH

Start: aug. 29,2011 00:45
Sfârşit: aug. 29,2011 03:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1546 Cat Team

Start: aug. 28,2011 21:30
Sfârşit: aug. 29,2011 00:01
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Arcasi dezactivati.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1545 Episodul 2

Start: aug. 28,2011 17:00
Sfârşit: aug. 28,2011 21:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus in numar mic ( 1 la 2 jucatori ).
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 250 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1544 Episodul 1

Start: aug. 28,2011 12:30
Sfârşit: aug. 28,2011 16:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus in numar mic ( 1 la 2 jucatori ).
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Cost taleri redus ( factor 0,75 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi