Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1215] >1217< [1219] ... [1363]

#1533 Speed

Start: aug. 24,2011 18:00
Sfârşit: aug. 24,2011 21:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus in numar mic ( 1 la 2 jucatori ).
* Satele de barbari/bonus nu cresc.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1532 Speed

Start: aug. 24,2011 08:30
Sfârşit: aug. 24,2011 17:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 / jucator )
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500 p
    * Cercetare simpla
    * Curte nobila pe 3 nivele, pret nobili constant.

    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 325
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1531 CAT

Start: aug. 24,2011 02:30
Sfârşit: aug. 24,2011 05:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Atacurile in trib - vizite
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat .
    * Cu paladin fara Camera de arme.
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Protectie de inceput - 5 min.
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .
In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12.154 puncte) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1530 No team

Start: aug. 23,2011 23:00
Sfârşit: aug. 24,2011 02:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Fara sate de barbari/bonus.
* Restart deactivat total
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1529 Speed

Start: aug. 23,2011 17:45
Sfârşit: aug. 23,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel mediu de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi activati
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari in numar mediu ( 1 / jucator )
    * Fara sate bonus.
    * Satele de barbari cresc pana la 4.000 p ( crestere rapida )
    * Cercetare simpla
    * Limita fake 1%
    * Cost taleri redus ( factor 0,5 )

    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1528 BASH

Start: aug. 23,2011 14:30
Sfârşit: aug. 23,2011 17:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1527 Speed

Start: aug. 21,2011 08:00
Sfârşit: aug. 23,2011 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 10.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Fara paladin, fara arcasi.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 / jucator )
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 500 p
    * Cercetare simpla
    * Cost taleri redus ( factor 0,75 )

    * Protectie de inceput 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1526 BASH

Start: aug. 21,2011 02:15
Sfârşit: aug. 21,2011 05:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Protectia de inceput - nu.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 90 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 2.700 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1525 CAT TEAM

Start: aug. 20,2011 23:00
Sfârşit: aug. 21,2011 01:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 3.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Suport doar in trib.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Cercetare simpla.
    * Arcasi activati.
    * Protectia de inceput 5 minute.
Limită jucători: 85
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda.
Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1524 Speed

Start: aug. 20,2011 19:30
Sfârşit: aug. 20,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 4.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mare ( 2 / jucator )
    * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500 p
    * Cercetare simpla
    * Cost taleri redus ( factor 0,33 )

    * Protectie de inceput 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi