Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1214] >1216< [1218] ... [1375]

#1658 speed

Start: oct. 13,2011 12:30
Sfârşit: oct. 13,2011 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000 de puncte (mediu).
* Atac/suport gap - 0
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri - normal
* Garda activa pentru primul sat.

* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1657 speed

Start: oct. 13,2011 02:45
Sfârşit: oct. 13,2011 12:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 6 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 7.500 de puncte (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri - normal
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1656 CAT vs BASH

Start: oct. 12,2011 23:15
Sfârşit: oct. 13,2011 02:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 12.154p (lent).
* Atac/suport gap - 50ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 66
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 50 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 1500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care tribul ridica satele la maxim (12.154X2) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1655 BASH

Start: oct. 12,2011 20:15
Sfârşit: oct. 12,2011 22:45
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 10.000 p (rapid).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1654 300 X 24

Start: oct. 11,2011 18:30
Sfârşit: oct. 12,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500 p (mediu)
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ.
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1653 speed

Start: oct. 11,2011 07:30
Sfârşit: oct. 11,2011 18:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 20.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin activ cu camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 3.000 de puncte (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Protectia de inceput - 15 min.

Generatia de nobili poate calatori maxim 15 campuri!.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 30 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 900 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1652 CAT TEAM

Start: oct. 11,2011 00:15
Sfârşit: oct. 11,2011 05:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 2 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga.

In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1651 antrenament

Start: oct. 10,2011 18:30
Sfârşit: oct. 10,2011 23:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Suport dezactivat
* Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 5, fierarie 5.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal.
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 per jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Generatia de nobili poate calatori maxim 10 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1650 400 X 10

Start: oct. 10,2011 08:00
Sfârşit: oct. 10,2011 18:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26p ).
* Cercetare pe nivele 1:3 (15 total).
* Sistem spionaj in functie de nivelul de cercetare al spionilor.
* Cu paladin, fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 1 / 2 jucator1.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000 p (lent)
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ.
* Pe fiecare sat pot fi recrutate doar 3 generatii de nobili.
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1649 Bash no Deff

Start: oct. 10,2011 02:30
Sfârşit: oct. 10,2011 07:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Nu se poate alege directia de start.
* Limita de membri in trib 2.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 la 5 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi