Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1218] >1220< [1222] ... [1375]

#1620 400 x 4

Start: sept. 30,2011 19:00
Sfârşit: sept. 30,2011 23:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Fara paladin .
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 la 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Curte nobila pe 3 nivele ( 3 nobili / sat )

* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1619 speed

Start: sept. 29,2011 23:00
Sfârşit: sept. 30,2011 18:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* paladin dezactivat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus : 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1500p. (lent )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus (factor 0,25)

* Protectia de inceput - 30 min.

* Pentru fiecare nivel de ferma doar 700 de unitati lupta cu eficienta maxima in aparare. La ferma nivel 30, 21.000 de unitati lupta cu eficienta maxima in aparare

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 150
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1618 Speed

Start: sept. 29,2011 17:30
Sfârşit: sept. 29,2011 22:30
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1
* Cu paladin fara camera de arme .
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 1 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 1%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1617 speed

Start: sept. 29,2011 11:30
Sfârşit: sept. 29,2011 16:44
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus : 1 per jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p ( mediu)
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri scazut (factor 0.5)

* Protectia de inceput - 10 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Primul trib care detine 25 sate, inchide runda.

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1616 Bash

Start: sept. 29,2011 07:30
Sfârşit: sept. 29,2011 11:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 la 5 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 6.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 50ms
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 80
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1615 speed

Start: sept. 29,2011 01:30
Sfârşit: sept. 29,2011 05:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 26 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 5 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 5000p (lent).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 15 min.

Limită jucători: 50
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154 puncte, se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1614 Antrenament 3

Start: sept. 28,2011 20:00
Sfârşit: sept. 29,2011 01:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 1.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport dezactivat.
* Satele au un nivel de dezvoltare special (CP 10, mine 10, grajd/cazarma 5, ferma 10,magazie 12, zid 0.
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj 1:1.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 per jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.000p (mediu).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - 10%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri redus ( factor 0,25 )

* Protectia de inceput - 25 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1613 Cat

Start: sept. 28,2011 16:45
Sfârşit: sept. 28,2011 19:12
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut ( 127 p ).
* Cercetare simpla.
* Sistem spionaj normal
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 1 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1500p (rapid).
* Atac/suport gap - 100ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda .

In momentul in care primul jucator ridica satul la 10.000 puncte, se opreste runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1612 Speed

Start: sept. 28,2011 13:30
Sfârşit: sept. 28,2011 15:12
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 2.
* Restart dezactivat total.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare maxim (12.154p).
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari : 1 per jucator.
* Sate bonus - nu
* Atac/suport gap - 50 ms
* Fake limit - 5%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 45 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Primul jucator care detine 15 sate castiga, inchide runda si primeste 120pp.

Pe fiecare nivel de ferma doar 320 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1611 speed 24

Start: sept. 27,2011 13:00
Sfârşit: sept. 28,2011 13:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport nerestrictionat.
* Atacurile in trib - normale
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari / bonus : 1 la 2 jucatori.
* Satele de barbari cresc pana la 1000p. (rapid )
* Atac/suport gap - 100 ms
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Cost taleri normal

* Protectia de inceput - 25 min.

* Pentru fiecare nivel de ferma doar 650 de unitati lupta cu eficienta maxima in aparare. La ferma nivel 30, 19500 de unitati lupta cu eficienta maxima in aparare

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga.

Viteză: 200
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi