Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | aug. 10,2011 20:30 |
Sfârşit: | aug. 11,2011 00:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport doar in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mediu * Satele de barbari cresc pana la 2500 p - viteza crestere medie * Arcasi activati. * Cercetare simpla * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Protectie de inceput 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 07,2011 23:30 |
Sfârşit: | aug. 10,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Se poate alege directia de start. * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare (26p). * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.000p. * Cercetare simpla. * Cost taleri normal. * Sistem de spionaj clasic ( 1:1 ) * Sate de barbari in numar mediu ( 1,5 per jucator ) * Protectie de inceput 45 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 175 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 07,2011 19:30 |
Sfârşit: | aug. 07,2011 23:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport doar in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mic * Satele de barbari cresc pana la 2500 p - viteza crestere mica * Arcasi activati. * Cercetare simpla * Cost taleri redus ( factor 0.33 ) * Protectie de inceput 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 300 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 9.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 07,2011 09:00 |
Sfârşit: | aug. 07,2011 19:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Fara paladin,fara arcasi. * Suport doar in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 2 per jucator ) * Satele de barbari cresc pana la 3.500 p - viteza crestere medie * Cercetare simpla * Cost taleri normal * Protectie de inceput 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 200pp. |
Viteză: | 375 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 07,2011 03:00 |
Sfârşit: | aug. 07,2011 06:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi dezactivati * Cercetare simpla. * Protectia de inceput - 5 min . |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 250 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 06,2011 20:30 |
Sfârşit: | aug. 07,2011 02:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport numai in cadrul tribului. * Atacurile in trib - vizite * Cu Paladin fara Camera de arme. * Arcasi activati * Cercetare simpla * Cost taleri redus (factor 0.5). * Satele de barbari/bonus in numar mic ( nu cresc ). * Protectie de inceput 10 de minute * Atentie: Runda incepe la ora 20:40. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda . |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 06,2011 08:00 |
Sfârşit: | aug. 06,2011 20:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5 * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport numai in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,75 ) * Satele de barbari cresc pana la 3.500 p ( crestere rapida ) * Satele de barbari (1 / jucator ). * Sate bonus - nu * Cu paladin si camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga . |
Viteză: | 325 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 06,2011 03:15 |
Sfârşit: | aug. 06,2011 05:28 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi dizolvat. * Suport nu. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat . * Cu paladin si Camera de arme ( arme noi ). * Arcasi activati. * Cercetare simpla. * Protectie de inceput - 10 min . |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda . In momentul in care primul jucator ridica satul la maxim (12154 puncte) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 06,2011 00:00 |
Sfârşit: | aug. 06,2011 02:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 4 * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Restart dezactivat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe acesta runda unitiatile de aparare sunt ineficiente |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | aug. 05,2011 16:00 |
Sfârşit: | aug. 05,2011 23:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport doar in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 2 per jucator ) * Satele de barbari cresc pana la 800 p - viteza crestere medie * Arcasi dezactivati. * Cercetare simpla * Cost taleri redus ( factor 0.5 ) * Protectie de inceput 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .