Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | iul. 31,2011 18:30 |
Sfârşit: | iul. 31,2011 23:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport numai in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Modificare adeziune intre 33 - 50 * Satele de barbari cresc pana la 2.000 p * Sate de barbari/bonus in numar mediu * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Protectia de inceput - 25 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 31,2011 10:00 |
Sfârşit: | iul. 31,2011 18:00 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cost taleri 9000 x 3 * Satele de barbari cresc pana la 2.500 p * Fake limit 1% * Cu paladin si camera de arme ( arme noi ). * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 45 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Premii runda : - Loc I - 200pp - Loc II - 120pp - Loc III - 60pp |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 31,2011 03:30 |
Sfârşit: | iul. 31,2011 09:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport numai in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare mediu. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ) * Satele de barbari cresc pana la 1.300 p * Sate de barbari/bonus in numar mic * Fake limit 1% * Fara paladin. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 20 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 31,2011 00:15 |
Sfârşit: | iul. 31,2011 02:25 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cu paladin fara camera de arme. * Cercetare simpla. * Arcasi activati. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda. In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x3) se opreste runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 30,2011 20:00 |
Sfârşit: | iul. 30,2011 23:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin fara camera de arme. * Suport numai in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mediu * Cercetare simpla. * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p * Cost taleri redus ( factor 0.33) * Protectie de inceput 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 200 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 6.000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 26,2011 08:30 |
Sfârşit: | iul. 30,2011 19:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare . * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Cu paladin, fara camera de arme. * Suport doar in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 per jucator ) * Satele de barbari cresc pana la 1.000p - viteza crestere mica * Arcasi activati. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0.5) * Protectie de inceput 60 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 150 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 26,2011 03:30 |
Sfârşit: | iul. 26,2011 06:30 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Suport doar in trib. * Se poate alege directia de inceput. * Restart dezactivat. * Satele au nivel de dezvoltare maxim (12.154p ). * Cercetare simpla. * Arcasi activati. * Cu paladin fara camera de arme. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda Pe fiecare nivel de ferma doar 100 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 26,2011 00:15 |
Sfârşit: | iul. 26,2011 02:44 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 3. * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - nu. |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 120 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3.600 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare In momentul in care primul jucator ridica satul la 12.154p se opreste runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 25,2011 20:00 |
Sfârşit: | iul. 25,2011 23:45 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE.
* Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare . * Tribul nu poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite. * Fara paladin, fara arcasi. * Suport numai in trib. * Sate de barbari/bonus in numar mic * Cercetare simpla. * Satele de barbari cresc pana la 3.000 p * Viteza mica la cresterea satelor de barbari * Cost taleri redus ( factor 0.5) * Protectie de inceput 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | iul. 24,2011 22:40 |
Sfârşit: | iul. 25,2011 19:30 |
Descriere: | * SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 6 * Tribul poate fi parasit. * Atacurile in trib - vizite * Suport numai in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare scazut. * Cercetare simpla. * Cost taleri redus ( factor 0.75 ) * Satele de barbari cresc pana la 2.500 p ( crestere medie ) * Satele de barbari/bonus in numar mediu. * Cu paladin si camera de arme. * Arcasi activati. * Protectia de inceput - 30 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si primeste 120pp. |
Viteză: | 325 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .