Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1219] >1221< [1223] ... [1363]

#1493 Runda de teste

Start: aug. 05,2011 14:30
Sfârşit: aug. 05,2011 15:30
Descriere:
Limită jucători: 30
Condiții de victorie: Runda interna de teste !
Viteză: 200
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1492 Speed

Start: aug. 05,2011 00:30
Sfârşit: aug. 05,2011 14:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 6.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - permise.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Suport liber.
    * Sate de barbari/bonus in numar mic ( 1 per jucator )
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.000 p (viteza medie )
    * Cost taleri redus ( factor 0.75)
    * Protectie de inceput 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 350
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1491 Speed

Start: aug. 04,2011 17:30
Sfârşit: aug. 05,2011 00:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 2.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 2 per jucator )
    * Satele de barbari cresc pana la 2.700p - viteza crestere mica
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla
    * Cost taleri redus ( factor 0.25 )

    * Protectie de inceput 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1490 Speed

Start: aug. 04,2011 08:00
Sfârşit: aug. 04,2011 17:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Tribul poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Cost taleri normal
* Satele de barbari cresc pana la 3.500 p
* Sate de barbari in numar mediu ( 1 per jucator )
* Sate bonus - nu
* Cu paladin si camera de arme ( arme noi ).
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1489 BASH vs CAT TEAM

Start: aug. 04,2011 01:30
Sfârşit: aug. 04,2011 04:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.
    * Limita de membri in trib 2.
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Arcasi dezactivati
    * Cercetare simpla.
    * Protectia de inceput - NU .
Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Tribul cu satele cele mai dezvoltate castiga runda.

In momentul in care jucatorii din trib ridica satele la maxim (12154x2) se opreste runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 100 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 3000 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1488 Speed

Start: aug. 03,2011 20:30
Sfârşit: aug. 04,2011 01:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 3.
    * Satele pornesc cu un nivel ridicat de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin fara camera de arme.
    * Suport numai in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu
    * Cercetare simpla.
    * Satele de barbari cresc pana la 2.500 p
    * Cost taleri redus ( factor 0.33)
    * Protectie de inceput 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 250 unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 7.500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1487 Speed

Start: aug. 02,2011 13:45
Sfârşit: aug. 03,2011 20:00
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - permise.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Suport nerestrictionat.
    * Sate de barbari/bonus in numar mediu ( 1,5 per jucator )
    * Satele de barbari cresc pana la 2.000p - viteza crestere medie
    * Arcasi dezactivati.
    * Limita fake 1%
    * Cercetare pe 3 nivele.
    * Per sat doar 3 nobili pot fi recrutati

    * Protectie de inceput 40 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 250
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1486 300 x 24

Start: aug. 01,2011 13:15
Sfârşit: aug. 02,2011 13:15
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 7
* Tribul poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport numai in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 )
* Satele de barbari cresc pana la 1.500 p ( crestere medie )
* Satele de barbari/bonus in numar mic.
* Cu paladin si camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga .

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1485 Speed de noapte

Start: aug. 01,2011 02:45
Sfârşit: aug. 01,2011 12:45
Descriere: * SE POT CUCERI ALTE SATE.

    * Limita de membri in trib 5.
    * Satele pornesc cu un nivel scazut de dezvoltare .
    * Tribul nu poate fi parasit.
    * Atacurile in trib - vizite.
    * Cu paladin, fara camera de arme.
    * Suport doar in trib.
    * Sate de barbari/bonus in numar mare ( 4 per jucator )
    * Satele de barbari cresc pana la 2.500p - viteza crestere medie
    * Arcasi activati.
    * Cercetare simpla.
    * Cost taleri redus ( factor 0.25)

    * Protectie de inceput 40 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.
Viteză: 375
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#1484 BASH

Start: iul. 31,2011 23:30
Sfârşit: aug. 01,2011 02:15
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3
* Tribul nu poate fi parasit.
* Atacurile in trib - vizite
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara camera de arme.
* Arcasi activati.
* Protectia de inceput - 5 min.

Limită jucători: 75
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Pe fiecare nivel de ferma doar 75 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 2.250 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi