Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | sept. 26,2009 11:00 |
Sfârşit: | sept. 26,2009 15:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib * Satele au un nivel de dezvoltare MEDIU. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute mai multe detalii |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 26,2009 00:15 |
Sfârşit: | sept. 26,2009 04:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib * Satele au un nivel de dezvoltare MIC. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute mai multe detalii |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 25,2009 20:00 |
Sfârşit: | sept. 26,2009 00:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib * Satele au un nivel de dezvoltare MIC. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 5 minute mai multe detalii |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 25,2009 00:15 |
Sfârşit: | sept. 25,2009 08:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT * Cost taleri redus * Cu Paladin, Fara Camera de arme * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 24,2009 20:00 |
Sfârşit: | sept. 25,2009 00:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 23,2009 22:30 |
Sfârşit: | sept. 24,2009 01:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Nu se poate trimite suport decat in trib. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectia de inceput 15 minute. |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 23,2009 20:20 |
Sfârşit: | sept. 23,2009 22:20 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Nu se poate trimite suport decat in trib. * Cu Paladin, Cu Camera de Arme. * Protectia de inceput 5 minute. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 23,2009 12:00 |
Sfârşit: | sept. 23,2009 20:00 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Satele au un nivel de dezvoltare MEDIU * Curtea nobila cu 3 nivele si pretul nobilului constant * Fara Arcasi. * Cu Paladin, Fara Camera de arme |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 22,2009 20:45 |
Sfârşit: | sept. 23,2009 01:00 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 5. * Tribul nu poate fi parasit. * Se poate trimite suport catre orice jucator. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT. * Cu Paladin, Fara Camera de Arme. * Protectie de inceput 15 minute |
Limită jucători: | 50 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | sept. 22,2009 13:30 |
Sfârşit: | sept. 22,2009 20:30 |
Descriere: | * Limita de membri in trib 3. * Satele au un nivel de dezvoltare RIDICAT * Cost taleri redus * Cu Paladin, Fara Camera de arme * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib * Limita de farmare 100 |
Limită jucători: | 75 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu cele mai multe puncte castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .