Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [971] >973< [975] ... [1363]

#3991 Speed

Start: apr. 20,2014 01:31
Sfârşit: apr. 20,2014 07:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 20 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la maxim.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 50
* Cost taleri redus, factor 0,25
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.9
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3990 Speed

Start: apr. 19,2014 22:01
Sfârşit: apr. 20,2014 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 2
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mare.
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - nu.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3989 4 triburi start ridicat

Start: apr. 19,2014 17:31
Sfârşit: apr. 19,2014 21:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 17:40 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 150%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p.
* Gap comenzi - 150ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%
* Cost taleri redus, factor 0,5.
* Protectia de inceput - 20 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3988 Speed

Start: apr. 19,2014 11:01
Sfârşit: apr. 19,2014 17:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start mediu ( 505p ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Curte pe pachete, pret GN constant.
* Protectia de inceput - 30 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 250
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3987 Speed

Start: apr. 19,2014 02:15
Sfârşit: apr. 19,2014 10:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start maxim.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari/bonus - 500%.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,7 ).
* Protectia de inceput - 20 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.3
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3985 Bash

Start: apr. 18,2014 23:01
Sfârşit: apr. 19,2014 01:45
Descriere: *NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Start scazut( 207p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1. 800 p.
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - 140 unitati/nivel.
* Fake limit - 1%.
* Protectia de inceput - 15 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3984 Speed Battle

Start: apr. 18,2014 16:31
Sfârşit: apr. 18,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 10
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj 1:1.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 280%
* Satele de barb/bonus cresc pana la 6.000p.
* Gap comenzi - 100ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Modificare adeziune - 20-35
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3983 Speed

Start: apr. 18,2014 12:01
Sfârşit: apr. 18,2014 16:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 3
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Start ridicat ( 2138p ).
* Cercetare simpla.
* Fara paladin.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 90%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 10 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3982 Speed

Start: apr. 14,2014 23:01
Sfârşit: apr. 18,2014 11:01
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 5
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 500%.
* Satele de barb/bonus cresc pana la 5.500p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus, factor 0,8.
* Protectia de inceput - 45 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 75
Viteza unităţilor: 0.5
Modul de dormit: Da
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#3981 Speed

Start: apr. 14,2014 14:31
Sfârşit: apr. 14,2014 22:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Reguli si explicatii setari ! ( Link )

* Limita de membri in trib 4
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Start scazut.
* Cercetare simpla.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 200%.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p
* Gap comenzi - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Cost taleri redus ( factor 0,7 ).
* Protectia de inceput - 25 minute
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.4
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi