Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | mai 09,2014 01:31 |
Sfârşit: | mai 09,2014 08:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 8.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 08,2014 22:01 |
Sfârşit: | mai 09,2014 01:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare ( ~9.000p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 10%. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 300 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,4. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.9 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 08,2014 16:31 |
Sfârşit: | mai 08,2014 21:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Atentie, runda incepe la ora 16:35 ! * Repartizare aleatorie in unul din cele 3 triburi predefinite. * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Suport doar in trib. * Atacurile in trib - vizite * Start mediu ( mine 20 ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 4.000p . * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu * Fake limit - 1% * Cost taleri redus, factor 0,7. * Protectia de inceput - 30 min |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.7 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 08,2014 10:01 |
Sfârşit: | mai 08,2014 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 100%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 07,2014 19:45 |
Sfârşit: | mai 08,2014 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 10 / jucator. * Satele de barbari/bonus cresc pana la maxim. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 07,2014 15:31 |
Sfârşit: | mai 07,2014 19:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mediu ( 505p ). * Cercetare pe 3 nivele. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 50%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 2.500p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 07,2014 11:01 |
Sfârşit: | mai 07,2014 15:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 05,2014 10:01 |
Sfârşit: | mai 07,2014 10:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 5 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 250%. * Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri normal. * Protectia de inceput - 45 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.6 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 04,2014 20:15 |
Sfârşit: | mai 05,2014 02:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10 * Nu se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mediu ( 505p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 350% * Satele de barb/bonus cresc pana la 8.000p. * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 25 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | mai 04,2014 17:01 |
Sfârşit: | mai 04,2014 19:45 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ) . * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Gap comenzi - 100ms * Fake limit - 1% * Limita ferma - 150 unitati / nivel. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu scorul cel mai mare la inamici invinsi castiga runda. Jucatorul care ridica satul la maxim (12.130p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ). |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.4 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .